Skip to main content

Beste,

Op 31/07 heb ik een iPhone 15 besteld met aanpassing bestaand abonnement naar Mobile Easy. Echter is er iets misgelopen (betaling niet toegekend, verkeerd abonnement  toegekend) waardoor ik donderdagochtend een mail kreeg met nieuw bestelnummer en de melding dat ik opnieuw moest betalen. Ik heb dan contact opgenomen via de chat en daar een ticket laten aanmaken omdat men niet kon helpen. Donderdagnamiddag een heel vriendelijke heer aan de lijn gehad die alles in orde heeft gebracht naar betaling en abonnement toe.

 

Nu wil ik sinds vrijdag een leveringsdatum selecteren voor mij iPhone, maar ik krijg steeds de foutmelding “Jammer, maar deze applicatie is momenteel niet beschikbaar”.

 

Is er ergens achterliggend nog iets niet in orde? Want ik zie nog steeds dat het verkeerde abonnement in de app staat en ik zou graag mijn iPhone willen ontvangen.

@Emmy90

Omdat de PX moderatoren dit verder zouden kunnen onderzoeken om je verder te helpen, als ze morgen de draad hier terug opnemen:
Noteer in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is).
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden indien je dit wenst/nuttig acht.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meldt het hier zodra dit gebeurd is.


Dag Martin,

 

Profiel werd aangevuld.


@Emmy90 

bpost geeft volgende melding: 

“vandaag, 11:00

Je zending is onderweg naar de Pakjesautomaat

Je ontvangt een email en/of SMS van zodra je zending beschikbaar is.”

dus komt in orde…

mvg,

Tina


Dag Tina
 

Dank je wel voor de info.

 

Wordt het abonnement dan ook nog aangepast naar Mobile Easy zoals gevraagd aan je collega vorige donderdag?


@Emmy90 

ik zie inderdaad in het order een wijziging naar mobile easy.

als het order helemaal is doorgelopen (aflevering bevestigd) zal het automatisch gebeuren.

groeten

Tina


Dag Tina,

 

iPhone gisterenmiddag goed ontvangen.

 

Nu enkel nog abonnement aangepast zien worden in Mobile Easy en dan is alles in orde 😊


@Emmy90 

fijn dat je toestel er al is.

afwerking order duurt even, maar komt in orde

groetjes


Dag Tina, ik zie dat er nog steeds Mobile Maxi in de app staat en het order nog steeds niet is afgewerkt? Dit duurt nu toch wel heel lang om een order die volledig digitaal loopt af te werken…

 

kan je dit nog eens nakijken?

 

dank je

 

mvg

Emmy


Reageer