Beste ik heb op de app van proximus 2 bestellingen staan waar ik geen weet van he en zonder enige info.. hier door kan ik niets bestellen van wege de limiet van 3 bestelling overschreven word .. kan er iemand even naar kijken aub :)
Beste ik heb op de app van proximus 2 bestellingen staan waar ik geen weet van he en zonder enige info.. hier door kan ik niets bestellen van wege de limiet van 3 bestelling overschreven word .. kan er iemand even naar kijken aub :)
Omdat de PX moderatoren dit verder zouden kunnen onderzoeken en meer informatie geven, als ze maandag de draad hier terug opnemen:
Noteer in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is).
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden indien je dit wenst of nuttig acht.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op".
Meldt het hier zodra dit gebeurd is.
Omdat de PX moderatoren dit verder zouden kunnen onderzoeken en meer informatie geven, als ze maandag de draad hier terug opnemen:
Noteer in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is).
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden indien je dit wenst of nuttig acht.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op".
Meldt het hier zodra dit gebeurd is.
Ik ben dit inmiddels ingevuld :)
In dit topic heb ik ook iets soortgelijks voor:
sorry voor het ongemak.
Graag via de shaker van je gsm je probleem melden
Als je een bug-code hebt, mag je die in je ticket in je profiel vermelden (laat dit hier ook weten want we zien dat anders niet)
Wij nemen dan contact op met de betrokken dienst
Hoe meer voorbeelden we kunnen doorsturen, hoe beter.
groeten
Tina
Ik heb net sinds 3 dagen hetzelfde voor. Tweemaal via chat probleem besproken. Zelf zag de assistent geen lopende bestelling staan. Ticket aangemaakt…nog geen oplossing. Als ik wat opzoek op internet, is dit blijkbaar geen nieuw probleem, en dus moet het een gekende bug in het systeem zijn. Online bestellen zou heden ten dage toch geen probleem mogen vormen?
Ik heb net sinds 3 dagen hetzelfde voor. Tweemaal via chat probleem besproken. Zelf zag de assistent geen lopende bestelling staan. Ticket aangemaakt…nog geen oplossing. Als ik wat opzoek op internet, is dit blijkbaar geen nieuw probleem, en dus moet het een gekende bug in het systeem zijn. Online bestellen zou heden ten dage toch geen probleem mogen vormen?
@proximus-Moderatoren
zie ook vorig bericht van Marc Verlinden :
Kan geen bestelling plaatsen | Proximus Forum
Dag
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.