Skip to main content

HLN niet meer "volledig" digitaal te lezen

  • August 13, 2024
  • 9 reacties
  • 425 Bekeken

JEG
Forum|alt.badge.img+1

Sinds vandaag kan ik het HLN niet meer "volledig" digitaal lezen. Wat is de oorzaak?

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

9 reacties

tina.b
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • August 13, 2024

@JEG 

Geen idee, het is alleszins geen algemeen probleem dat gemeld werd.

Bij jou is er niets veranderd?

Heb je al eens uitgelogd? opnieuw login gedaan?

ik geef alleszins je klantgegevens al door aan de betrokken dienst.

excuses voor het ongemak

mvg

Tina


Martin
  • August 13, 2024

Gewoon ter info:

ik had dit deze morgen ook voor met mijn browser, ik heb de browser eens gereset en heb ik opnieuw naar de site HLN.be gesurft en terug ingelogd met mijn HLN login (mailadres + wachtwoord) en het was opgelost.


JEG
Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Motivator
  • August 13, 2024

Ik heb mijn browser gereset maar het probleem blijft. Let wel, niet alle artikels zijn onleesbaar, wel een aantal.


JEG
Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Motivator
  • August 13, 2024

Kreeg volgende melding (zie bijlage)

 


JEG
Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Motivator
  • August 13, 2024

Ik denk dat ik het zelf heb kunnen herstellen.
Volg deze weg:
https://www.hln.be/marketing/2019/proximus/

 


Martin
  • August 13, 2024

Het ziet er inderdaad zo toch uit dat alles weer gekoppeld is, als je plus artikels kunt lezen ben je al zeker dat het werkt 


JEG
Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Motivator
  • August 14, 2024

Ook de “+” artikels kan ik lezen. Alles is dus hersteld. 🙂


Martin
  • August 14, 2024

👍, zoals Roger altijd zegt “wat je zelf doet, doe je meestal beter” 😉


JEG
Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Motivator
  • August 14, 2024

👍Toch bedankt aan allen die hebben helpen zoeken.