Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Alles omtrent MyProximus
Recent actief
Dag, Sinds enkele weken heb ik zakelijk abonnement genomen, waardoor ik ook een nieuw klantnummer heb gekregen.In de My Proximus app wordt echter nog steeds mijn oud klantnummer weergegeven en staat er dat ik geen producten heb.Hierdoor kan ik nergens het verbruik of de facturen zien die bij mijn nieuw klantennummer horen. Er is geen mogelijkheid om dit nieuw klantnummer toe te voegen in de app of om het klantnummer te wijzigen.Iemand die me kan verder helpen:-het oude klantnummer te verwijderen-het nieuwe klantnummer toe te voegen-alleszins te zorgen dat ik het verbruik en de facturen van mijn huidig klantnummer kan volgenAlvast hartelijk dank
Als we met 2 gezinnen tickets reserveren? Kunnen we dan naast elkaar zitten?
Als ik de cloud app voor desktop download, installeer en probeer op te starten krijg ik alleen maar een knipperend (aan-uit) inlogscherm. Ik kan dus geen inloggegevens invoeren. Ik heb de app al verschillende keren verwijderd en weer gedownload en de computer weer opgestart, zonder enig effect. Wie kan mij helpen?
Kan niet inloggen met chrome Versie 87.0.4280.88 webpagina https://www.proximus.be/ypa/ blijft draaien met melding “pagina wordt geladen”cookies, cache en geschiedenis gewist pop-ups toegestaan op https://www.proximus.beGeprobeerd met firefox alsook de apt : alles werktIs er soms een instellingparameter in chrome dewelke veranderd moet worden ?mvg
Hebben jullie het volgende al eens moeten doen bij MyProximus (via de website)?1) Bij het aanmelden af en toe een reCAPTCHA invullen2) Na ingelogd te hebben logingegevens controleren en vervolgens op Bevestigen of Aanpassen klikkenVerbindingsduur te zien via MyProximus: tot 8/9/2020 was de ‘verbindingsduur’ van de modem heel vaak precies 24u. Nadien wisselend: de ene keer iets minder, de andere keer iets meer. Wat kan de reden zijn dat de verbindingsduur nu wisselend is? Er zijn geen problemen met het internet.Bedankt voor de informatie.
Mijn cloud zit vol en zou graag eens wat plaats maken. Helaas kan ik niet op de cloud met error 2055.
Goeiemorgen, ik had graag mijn MyProximus geactiveerd voor mijn prive gebruik thuis (tv + internet). Mijn my proximus app toont enkel het verbruik van mijn mobiel abonnement dat via mijn werk wordt geregeld. Ik kan me persoonlijk niet inloggen op MyProximus omdat ik nog geen aanrekening heb ontvangen (ik heb 6 maanden gratis dankzij bouwfirma). Mijn welkomstbrief is te oud. kan iemand me hiermee helpen? Ik zou graag via dat prive account vervolgens een wifi repeater aanschaffen. groetjes, Jacoba
Als ik naar Enjoy Deals wil gaan springt het scherm op mijn PC steeds terug. Experience kan ik wel openen. Ligt de fout bij PX of bij mij?
Wie ervaart nog problemen met de proximus sports app? Ik kan geen competities of clubs meer selecteren. Inloggen lukt half, je krijgt wel een foutmelding maar toch krijt je myprofile icoontje een groen inlogteken
zondag heb ik pickx app werkend gekregen op android gsm. Maandag toen ik wou inloggen via proximus site voor mail kan ik inloggen op myproximus maar mail gaat niet. Ook wachtwoord vergeten werkt niet (loopt steeds vast). Mail versturen en ontvangen op GSM werkt wel. (identiek zelfde wachtwoord) Pickx app verwijderen op gsm helpt niet. Wie weet raad? Mvg Peter.
Beste,Is het mogelijk onderstaande website te verwijderen ?http://users.skynet.be/airbrush-mbDeze is al lang niet meer bijgewerkt en is niet meer nodig, en weet zelf niet hoe deze te verwijderen.Alvast bedankt.GroetenShanady
Ben via my e press geabonneerd op HLN digitaal. Zie echter my e press niet staan onder "mijn producten" in my proximus. Of komt dat niet onder mijn producten.?
Hallo,ik zou graag mijn @skynet mailadres koppelen aan een nieuwe mailbox op een nieuw klantnummer. Kan je dit zelf (ik vermoed van niet) of kan iemand van support mij hierbij helpen?En kun je @skynet adressen koppelen aan een andere mailbox op hetzelfde klantnummer?Alvast bedankt voor de hulp.
Mijn buren zijn 15 min geblokkeerd op “myProximus” door foutieve inlogpogingen, maar als ze 30 min later, éénmalig proberen mét juiste paswoord (gevonden in een email), krijgen ze nog steeds dezelfde text op het scherm.Ze geraken er dus niet op om hun facturen na te zien!
In de app kan ik mijn verbruik niet zien.
Goeiemorgen.Dit week-end gaan we naar de Kust en op het appartement hebben we internet van Telenet.Ik zou echter enkele voetbalmatchen willen zien op mijn Proximus-livetv. Gaat dat werken?ik weet dat er vroeger wat zaken geblokkeerd werden maar het is al een hele tijd geleden dat ik dat nog geprobeerd heb.
Ik heb gisteren online een gsm besteld, maar heb nog geen track and trace ontvangen? Ook zou deze normaal vandaag geleverd worden aangezien de bestelling voor 20u was. Maar goed, mijn vraag is eigenlijk waarom ik de track and tracé code nog niet heb ontvangen? En ik denk ook dat het handig zou zijn voor de klanten om op de telefoonlijn een optie te maken over de online aankopen en vragen hierover.
Geachte Proximus Mijn Proximus Cloud werkt totaal niet Ik heb hier voor al gebeld naar de klanten dienst van Proximus Ik gebruik het zelfde wachtwoord en logeren als de login als dat van mij My Proximus en dit werkt dan wel Betreft: klantnummer: 806286
3 weken verder, 5 oproepen naar de helpdesk, 9 keren mijn verhaal opnieuw te doen (had geluk de laatste keer, had direct iemand van 1st lijn), sta ik nog even ver.. zucht…Aan gemiddeld een half uur per oproep, een mens wordt er toch wat hopeloos van.Nog steeds geen oplossing omtrent mijn probleem, dat ik niet meer kan inloggen op MyProximus, noch een nieuw account aanmaken. Paswoord opvragen: Foutmelding: Email wordt niet terug gevonden.Nieuwe account aanmaken met activeringscode van de factuur: Foutmelding: Foutieve factuurdatum en/of activeringscode. Tweemaal werden er nieuwe codes opgestuurd, tevergeefs. Zelfde foutmelding als hierboven.De mensen van de helpdesk krijgen ook steeds dezelfde foutmeldingen indien ze een account proberen aan te maken met mijn gegevens. MAAR !!….. Tot VIER keren toe werd er mij beloofd, dat ze zo vlug mogelijk, terug contact met mij zouden op nemen. NIETS, NOPPES, NADA !Ik kan best begrijpen dat een technisch probleem opzoeken tijd vergt, alsook een oplo
klantnummer 623226584.in de my proximus app probeer ik tevergeefs mijn profiel aan te passen. op de pc online is er sinds vanmiddag een nieuwe login gemaakt en kan ik het overzicht bekijken.dit was via de helpdesk na de nodige wachttijd. mijn vriendin haar nummer heeft een verbruik buiten bundel. als ik op de knop ‘meer data kopen’ klik gebeurt er niets. op de gsm geraak ik niet aan mijn gegevens . de app verwijderd en gedeïnstalleerd. cache gewist . opnieuw gedownload , geïnstalleerd. opgestart…. de app zegt terug “hallo” op mijn oude login????? helpdesk laat je in de Bizz omgeving 20minuten muziek horen. dan zegt een computerstem “de voicemail van deze medewerker is vol , einde oproep” ???!!!! ZEEERR FRUSTREREND; als ik zo mijn bedrijf zou doen…… ik aanvaard niet dat er dagelijks buiten de bundel 10tallen euro’s bijkomen en ik geen toegang heb tot extra data kopen.
Beste,Na het recentelijk overlijden van mijn moeder heb ik haar contract overgenomen, ik heb daar ook de bevestiging van ontvangen. Het probleem is dat ik de facturen op haar naam blijf ontvangen, ondanks dat ik als beheerder van de account word vermeld. Ik kan ook inloggen op MyProximus onder mijn eigen naam, maar verder heb ik niet de mogelijkheid om iets uit te voeren. Ik heb geen toegang tot Proximus Mail, ik kan de facturatie en het verbruik niet meer raadplegen en ik krijg de melding dat er geen producten aan deze account zijn toegekend.Zou ik dit mogelijk kunnen oplossen door een nieuwe account aan te maken op een ander email adres, of moet ik hiervoor effectief contact opnemen met de klantendienst (wat ik het liefst vermeid wegens de ellenlange wachttijden)?Dank bij voorbaat.Philip.