Skip to main content
Beantwoord

Enkele vragen

  • 2 december 2020
  • 1 reactie
  • 172 Bekeken

Hebben jullie het volgende al eens moeten doen bij MyProximus (via de website)?

1) Bij het aanmelden af en toe een reCAPTCHA invullen
2) Na ingelogd te hebben logingegevens controleren en vervolgens op Bevestigen of Aanpassen klikken

Verbindingsduur te zien via MyProximus: tot 8/9/2020 was de ‘verbindingsduur’ van de modem heel vaak precies 24u. Nadien wisselend: de ene keer iets minder, de andere keer iets meer. Wat kan de reden zijn dat de verbindingsduur nu wisselend is? Er zijn geen problemen met het internet.

Bedankt voor de informatie.

Beste antwoord door Martin

  1. ja 
  2. ja 
  3. inderdaad per dag om ± 24 in Myproximus , maar via de bbox inteface kun je de totale uur terugvinden dat de bbox opgestaan heeft 

bbox interface → http://192.168.1.1 inoggen als User met userwachtwoord dat op een sticker van je bbox staat.

Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

1 reactie

Martin
  • 33991 reacties
  • Antwoord
  • 2 december 2020
  1. ja 
  2. ja 
  3. inderdaad per dag om ± 24 in Myproximus , maar via de bbox inteface kun je de totale uur terugvinden dat de bbox opgestaan heeft 

bbox interface → http://192.168.1.1 inoggen als User met userwachtwoord dat op een sticker van je bbox staat.