Vraag

app blijft oude login gebruiken na wissen cache en herinstalleren op samsung Android

  • 28 October 2020
  • 1 reactie
  • 73 Bekeken

klantnummer 623226584.

in de my proximus app probeer ik tevergeefs mijn profiel aan te passen. op de pc online is er sinds vanmiddag een nieuwe login gemaakt en kan ik het overzicht bekijken.

dit was via de helpdesk na de nodige wachttijd.     mijn vriendin haar nummer heeft een verbruik buiten bundel. als ik op de knop ‘meer data kopen’ klik gebeurt er niets.

 

op de gsm geraak ik niet aan mijn gegevens . de app verwijderd en gedeïnstalleerd. cache gewist . opnieuw gedownload , geïnstalleerd.  opgestart….  de app zegt terug “hallo” op mijn oude login?????

 

helpdesk laat je in de Bizz omgeving 20minuten muziek horen. dan zegt een computerstem “de voicemail van deze medewerker is vol , einde oproep” ???!!!!    ZEEERR FRUSTREREND;  als ik zo mijn bedrijf zou doen……

 

ik aanvaard niet dat er dagelijks buiten de bundel 10tallen euro’s bijkomen en ik geen toegang heb tot extra data kopen.

 

 

 

 


1 reactie

Reputatie 7
Badge +3

Dag @mail@roef.be ik maak dossier 46640304 voor nazicht door de dienst MyProximus, die je verder zal contacteren. Groetjes, Heidi

Reageer