Skip to main content

Als we met 2 gezinnen tickets reserveren? Kunnen we dan naast elkaar zitten?

Ter info: 

Op het forum is er geen support tijdens weekend en feestdagen door iemand van Proximus zelf, 
maar wel kun je de helpdesk bereiken op gratis nummer 0800 22 800 zie hieronder:

Technische dienst:
0800 22 800
Vanuit het buitenland: +32 475 15 60 00
Openingsuren: Op weekdagen van 8 tot 22u.
Op zaterdag, zondag en feestdagen van 9 tot 22u.
Verloren of gestolen gsm: we blokkeren uw kaart onmiddellijk, 24/7

Commerciele dienst & Facturen:
0800 22 800
Vanuit het buitenland: +32 475 15 60 00
Op weekdagen van 8 tot 20u.
Op zaterdag: van 9 tot 17u30.
Gesloten op zon- en feestdagen

Eventueel via Facebook/messenger of Twitter
(maar ik ben niet zeker dat er iemand gaat reageren tijdens het weekend en feestdagen, maar je kunt het altijd proberen.)

zie voor alle contactmogelijkheden op http://www.proximus.be/contact

chatten via de mobiele chat in de MyProximus app:
1/ open de MyProximus app
2/ swipe naar '?Help'
3/ klik op 'Chat met ons'
4/ kies en klik op een categorie en begin je chat


Dag @Vicky Smets , dat kunnen wij niet beloven… wij staan enkel in voor de korting bij aankoop van deze tickets Grt, Heidi


@proximus We proberen de Grote Sinterklaasshow live te bekijken en jullie server ligt plat. 
wordt de show dan later herhaald? 2 triestige gezichtjes hier dat het niet werkt! 
Bedankt!


@Nolfge 

FYI: hier ga je van iemand van Prox zelf geen antwoord krijgen want zij komen pas morgen terug langs

ik weet niet of je het via decoder bekijkt anders eens zien of het lukt via http://proximuspickx.be  (bij lukt het zo)


Is via Browser; via de App; …  Alles lag plat. 
Jammer als je zoveel reclame maakt dat iedereen gratis mee kan kijken; en dat je er allemaal samen om 11h live moet zijn; dat je server het dan niet trekt en je geen massa verwacht had...

 


‘t zullen bepaalde servers geweest zijn dan want hier werkte het bij mij op mijn laptop met de webversie van proximuspickx.

Via de decoder heb ik het niet geprobeerd daar was het mss ook wel in orde?


@Nolfge 

Het spijt ons dat dit zo gelopen is.  Natuurlijk was dat niet de bedoeling,

ik laat dit alleszins onderzoeken en vragen of er nog een nieuwe planning zal komen.

Kan je ondertussen je profielgegevens eventueel aanvullen ?

Heb je een klantennummer bij ons ?

groeten

Tina 

Forum profiel :

(inloggen - avatar aanklikken  scherm rechts boven - profiel bewerken en opslaan)


@Nolfge 

beste,

er werd me bevestigd dat er inderdaad een technische panne is geweest, excuses

Proximus klanten kunnen deze voor het ogenblik nog bekijken met tv replay op het kanaal ‘pick live’.

maar ik weet niet welke proximus prod je hebt ?

Een heruitzending is op dit moment nog niet gekend.

Groetjes

Tina


Reageer