Vraag

MMS terug op gsm aankrijgen ipv mail

  • 14 February 2018
  • 4 reacties
  • 339 Bekeken

Ik heb ondertussen heel de site afgezocht en het forum, maar alles is al een aantal jaren oud van antwoorden. Ik heb ooit mijn MMS ingesteld om aan te krijgen via mail, omdat ik toen geen foto's kon ontvangen met gewone gsm. Nu heb ik al aantal jaren smartphone en krijg ik nog steeds foto's aan op mail. En ik vind nergens hoe ik dit kan uitschakelen. De dingen die in de oudere topics staan, werken dus ook niet meer. MMS divert is niet meer te vinden. Hoe krijg ik dit terug ingesteld naar ontvangen op mijn smartphone?

4 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Hallo Kelly, kan je ons via een privébericht jouw gsmnummer doorsturen, dan brengen we dit voor jou inorde. Groetjes, Aziz

Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende : https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Opslaan' = verzenden.

Ik heb identiek hetzelfde probleem.

FYI: Maandag pas komen de proximus medewerkers terug langs hier op het forum.

Reputatie 7
Badge +4

@koenmor MMS staat voor u standaard ingesteld. Er is geen mailadres vermeld naar waar deze doorgestuurd zouden moeten worden. Je zou ze dus toch op je gsm moeten aankrijgen. 

Reageer