Vraag

email versturen niet mogelijk vanuit proximus mail app of webbrowser

  • 10 December 2020
  • 17 reacties
  • 368 Bekeken

 Vraagje : sinds dit weekend ongeveer kan ik geen emails meer versturen van mijn gsm ( proximus app).App verwijderd en terug op telefoon gezet maar werkt nog niet. Ook niet vanaf de login vanuit een webbrowser. Is er een algemene storing waar jij weet van hebt of zou er een instelling verkeerd zijn bij mij ? Krijg soms ook de melding dat ik geen verbinding ka n maken met de server relay.proximus.be , groeten Henk 


This topic has been closed for comments

17 reacties

Reputatie 7
Badge +4

 Vraagje : sinds dit weekend ongeveer kan ik geen emails meer versturen van mijn gsm ( proximus app).App verwijderd en terug op telefoon gezet maar werkt nog niet. Ook niet vanaf de login vanuit een webbrowser. Is er een algemene storing waar jij weet van hebt of zou er een instelling verkeerd zijn bij mij ? Krijg soms ook de melding dat ik geen verbinding ka n maken met de server relay.proximus.be , groeten Henk 


hi, ik zie geen fout op het mailadres gelinkt aan eze account
ondervind je hiermee nog steeds problemen ?

Bedankt voor de reactie , inderdaad het probleem is nog aanwezig ook na herinstalleren vd app....

Ok , is opgelost nu , bedankt

Teru naar af vandaag , werkt terug niet meer....

er is nog iemand die dit daarstraks gemeld heeft dus je bent zeker niet de enige !

Momenteel terug ok.......

hopelijk blijft het zo nu !

We duimen !

Nu een melding dat ik niet meer in mijn mailbox kan omdat mijn paswoord is veranderd ???

J e zou zelf je paswoord kunnen veranderen → Wachtwoord van je mailbox | Proximus

maar persoonlijk zou ik wachten tot Prox medewerkers het eens natrekken.

Bedankt , is gelukt. Nu nog het probleem oplossen dat ik geen mails kan verzenden , lol

Dit is nog steeds de foutmelding :

 

 

Heb hetzelfde probleem al gemeld gingen terugbellen maar nog niemand gehoord wat een service!!!!!! Wie weet er een oplossing? 

Neen voorlopig niet , ligt misschien aan een server ergens ?

Net via een andere app dan die van Proximus geprobeerd mail te verzenden , lukt vanzelf !

Welke app?