Vraag

proximus sports app werkt niet meer

  • 11 November 2020
  • 21 reacties
  • 254 Bekeken

Reputatie 1

Wie ervaart nog problemen met de proximus sports app? Ik kan geen competities of clubs meer selecteren. Inloggen lukt half, je krijgt wel een foutmelding maar toch krijt je myprofile icoontje een groen inlogteken


This topic has been closed for comments

21 reacties

FYI: morgen pas komen er medewerkers die van Proximus zelf zijn, terug langs hier op het forum.

Reputatie 7
Badge +3

@geert boucquez 

heb je je GSM of tablet al eens opnieuw opgestart? 

Indien ja, heb je de app al eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd?

 

Geert

Reputatie 1

Ik heb alles wat mogelijk is reeds gedaan. Op onze andere iphones hebben we net hetzelfde, de app start op maar je kunt geen competities of ploegen toevoegen.

Reputatie 7
Badge +3

Ik heb alles wat mogelijk is reeds gedaan. Op onze andere iphones hebben we net hetzelfde, de app start op maar je kunt geen competities of ploegen toevoegen.

Gaat het over de Proximus Sports app of de Proximus ePro League app?

 

Geert

Reputatie 1

De proximus sports app

Reputatie 7
Badge +3

Kan je nog wel wedstrijden live streamen?

 

Geert

Reputatie 1

Ja, ik kan nog wedstrijden life stream via pickx. Maar op sports werkt niets nog. Inloggen op de sports app met mail werkt half, je krijgt wel het account met een groen tekentje (zogezegd ingelogd) maar je krijgt eveneens een fout dat login mislukt is. Als je dan nog eens kijkt naar login met email krijg je het logout scherm. Dus veel logica zit er niet meer in. Ter info, ik ben zelf een ex proximus medewerker met IT kennis, geen leek dus.

Reputatie 7
Badge +3

Ik zal eens te rade gaan bij de experts van entertainment operations om na te gaan of er een algemeen probleem is met de sports app.

We houden je op de hoogte.

 

Geert

Reputatie 7
Badge +3

Ik heb je profiel eens nagekeken je moet een All Sports tv optie hebben om de app te gebruiken en die heb je niet (meer).

Hierdoor werkt de app niet.

https://play.google.com/store/apps/details?id=be.proximus.media.foot11&hl=nl

 

 

Geert

Reputatie 1

Het wordt hoe langer hoe belachelijker, ik heb wel degelijk een all sports optie actief

 

Reputatie 1

Ik zal je helpen, de sync tussen proximus sports en myproximus loopt niet meer, anders was het profiel op beiden gelijk geweest

Reputatie 7
Badge +3

Dan breng ik het voor jou in orde.

 

Geert

Reputatie 1

Bedankt Geert

Reputatie 7
Badge +3

Kan je de app nu eens verwijderen en opnieuw inloggen aub?

Indien het nog niet lukt moet ik dit doorsturen naar het team van entertainment opererations. 

 

Momenteel ben jij de enigste die hier melding van gemaakt heeft. 

 

Geert

Reputatie 1

Geert, dit werkt niet

 

Reputatie 7
Badge +3

Dan stuur ik het voor verder nazicht door, we zullen je op de hoogte houden.

 

Geert

Reputatie 7
Badge +3

@geert boucquez 

ik stel vast dat het klantnummer niet klopt op je profiel dat verklaart bovenstaande verwarring met je boeket all sports.

kan je het correcte klantnummer even toevoegen aub?

 

Geert

Reputatie 1

Geert, dit heb ik nu gecorrigeerd. Je bedoelde toch op het forum profiel?

Reputatie 7
Badge +3

Inderdaad, 

Ik heb het doorgestuurd naar entertainment operations, we wachten nu het antwoord af.

 

Geert

Reputatie 1

Proximus sports werkt terug, boodschap is dus doorgekomen. 👍

Reputatie 7
Badge +3

Bedankt om te laten weten Geert!

 

 

Geert