3 weken verder, 5 oproepen naar de helpdesk, 9 keren mijn verhaal opnieuw te doen (had geluk de laatste keer, had direct iemand van 1st lijn), sta ik nog even ver.. zucht…
Aan gemiddeld een half uur per oproep, een mens wordt er toch wat hopeloos van.
Nog steeds geen oplossing omtrent mijn probleem, dat ik niet meer kan inloggen op MyProximus, noch een nieuw account aanmaken.
Paswoord opvragen: Foutmelding: Email wordt niet terug gevonden.
Nieuwe account aanmaken met activeringscode van de factuur: Foutmelding: Foutieve factuurdatum en/of activeringscode.
Tweemaal werden er nieuwe codes opgestuurd, tevergeefs. Zelfde foutmelding als hierboven.
De mensen van de helpdesk krijgen ook steeds dezelfde foutmeldingen indien ze een account proberen aan te maken met mijn gegevens.
MAAR !!….. Tot VIER keren toe werd er mij beloofd, dat ze zo vlug mogelijk, terug contact met mij zouden op nemen. NIETS, NOPPES, NADA !
Ik kan best begrijpen dat een technisch probleem opzoeken tijd vergt, alsook een oplossing vinden. Maar vind het niet kunnen, dat men de beloftes nalaat, om de klant op de hoogte te houden.
Ik twijfel sterk of dit bericht ook maar iets zal uithalen. Opnieuw de helpdesk opbellen, sta ik ook niet direct meer voor te springen.
Wat zijn nog mijn opties ? Een klacht indienen ? Was ik van plan, indien ik een link had waar ik dit kon doen. Op de ganse site nergens een link die verwijst naar een indienen van klacht.
Veranderen van provider? Is een oplossing, ware het niet dat ik toch best tevreden ben van de producten van Proximus. Ik zie wel…
Ik vind dit gewoon niet kunnen voor een bedrijf zoals Proximus, en dit nog in een digitaal tijdperk !