Mijn cloud zit vol en zou graag eens wat plaats maken.
Helaas kan ik niet op de cloud met error 2055.
Mijn cloud zit vol en zou graag eens wat plaats maken.
Helaas kan ik niet op de cloud met error 2055.
waarschijnlijk kan het op de zelfde manier opgelost worden als hier
→ https://nl.forum.proximus.be/myproximus-app-of-website-46/proximus-cloud-geeft-fout-2055-48997
Is dit gelukt?
plaats in uw forum login-profiel zoveel mogelijk klantgegevens zoals bv. uw klantnr/telefoonnr enz.. (in de privévelden kunt u specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden) - enkel te zien voor Px-medewerkers
Bij deze heb ik een en ander veranderd, hopelijk kan je me nu linken.
Is dit gelukt?
Nog niet.
Normaal gezien zou je nog steeds via de website moeten kunnen inloggen: http://www.proximuscloud.be/ en vervolgens daar plaats vrijmaken.
Normaal gezien zou je nog steeds via de website moeten kunnen inloggen: http://www.proximuscloud.be/ en vervolgens daar plaats vrijmaken.
https://www.proximuscloud.be/web/app/public/error?errorCode=2055
Dit krijg ik steeds ook op deze link.
Het inloggen via de website kan inderdaad de zelfde error geven zoals nog door anderen gemeld werd.
Dat is totaal onlogisch en ondoordacht van Proximus. Inloggen zou altijd moeten kunnen lukken. Van die enorme beperking is er niets terug te vinden op de Proximus website. Dat is het geval bij iedere andere cloud provider. Hoe wil je anders dat klanten een opkuis kunnen doen? Een herkoppeling van de account lukt hier zeker niet, want het gaat over plaats gebrek. Enkel afwachten tot een Proximus medewerker je kan helpen.
Ja zoals we weten zijn er nog zo van die problemen die moeten opgelost worden en is er nog op tal van gebieden werk aan de winkel.
Voor mij is dit toch wel de basis dat je altijd moet kunnen inloggen om bestanden te verwijderen. Dat van de flikkering kan ik nog verstaan maar het probleem met fout 2055 en niet kunnen inloggen niet. Proximus heeft kampt spijtig genoeg regelmatig met deze problemen. Normaal gezien zou dit voor de release getest moeten geweest zijn in een acceptatie omgeving voor naar de productie omgeving. Beide zoude identiek moeten zijn.
Ja dat is een oud zeer dat regelmatig weer opduikt, met de cloud zijn er inderdaad ook af en toe problemen geweest zowel via app al webbased!
Cloud heeft nooit gewerkt dus ik zal daar nooit iets in opslaan . Het is veel te onbetrouwbaar
Met de app heb ik ook al problemen ondervonden en daarom gebruikt ik alleen nog voorlopig in de webversie, maar natuurlijk is dit bijlange niet zo praktisch!
Ik moet veel geduld hebben blijkbaar om dit opgelost te krijgen :(
Ik heb je account opnieuw gekoppeld, kan je eens kijken of je nu op je cloud geraakt?
Geert
Ik heb je account opnieuw gekoppeld, kan je eens kijken of je nu op je cloud geraakt?
Geert
Helaas werkt die link om mijn prullenbak te ledigen nog steeds niet.
Ook via de webversie?
Ook via de webversie?
Ja, zodra ik me wil aanmelden https://www.proximuscloud.be/web/app/public/error?errorCode=2055
Na blijven kloten en zonder een oplossing van de helpdesk, heb ik voor de zot eens een andere browser > brave op pc gezet.
En ja hoor kom er gewoon op.
Eindelijk mijn prullenbak kunnen ledigen.
als je problemen ondervindt kun je ook altijd proberen van met je browser in privé mode te schakelen met de volgende toetscombinatie → CTRL SHFT N
Er zijn volgens mij toch wel serieuze connectieproblemen? In Google Chrome geraak ik niet op de proximuscloud, via Edge lukt dit wel. Als ik hier in Chrome op dit forum wil aanloggen kom ik via onbeveiligde login.belgacom.be terecht om aan te loggen, maar dat lukt totaal niet.
In incognito-scherm lukt dit wel. Welke problemen heeft Proximus qua beveiliging?
beste ik heb dezelfde foutmelding, kunnen jullie mijn account opnieuw koppelen.
Want ik geraak er zelf niet op.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.