Vraag

nieuw klantnummer

  • 4 December 2020
  • 4 reacties
  • 477 Bekeken

Dag,

 

Sinds enkele weken heb ik zakelijk abonnement genomen, waardoor ik ook een nieuw klantnummer heb gekregen.

In de My Proximus app wordt echter nog steeds mijn oud klantnummer weergegeven en staat er dat ik geen producten heb.

Hierdoor kan ik nergens het verbruik of de facturen zien die bij mijn nieuw klantennummer horen. Er is geen mogelijkheid om dit nieuw klantnummer toe te voegen in de app of om het klantnummer te wijzigen.

Iemand die me kan verder helpen:

-het oude klantnummer te verwijderen

-het nieuwe klantnummer toe te voegen

-alleszins te zorgen dat ik het verbruik en de facturen van mijn huidig klantnummer kan volgen

Alvast hartelijk dank


This topic has been closed for comments

4 reacties

FYI: pas maandag komt hier op het forum weer iemand langs die van proximus zelf is.

Reputatie 6
Badge +3

@Ambi Als u het oude klantennummer toevoegt aan uw forumprofiel, dan kan ik het MyProximus account met dat klantennummer verwijderen. Nadien kan u met hetzelfde emailadres een MyProximus account aanmaken met uw nieuw klantennummer.

@Ambi Als u het oude klantennummer toevoegt aan uw forumprofiel, dan kan ik het MyProximus account met dat klantennummer verwijderen. Nadien kan u met hetzelfde emailadres een MyProximus account aanmaken met uw nieuw klantennummer.

Bedankt voor de snelle reactie,

Mijn oude klantnummer, werd zonet toegevoegd aan mijn profiel.

 

Groeten

Reputatie 7
Badge +5

@Ambi Het MyProximusaccount is bij deze verwijderd.

 

Groetjes, 

Daisy