Vraag

Cloud - installatie desktop app

  • 12 juni 2020
  • 14 reacties
  • 178 Bekeken

Als ik de cloud app voor desktop download, installeer en probeer op te starten krijg ik alleen maar een knipperend (aan-uit) inlogscherm. Ik kan dus geen inloggegevens invoeren.
Ik heb de app al verschillende keren verwijderd en weer gedownload en de computer weer opgestart, zonder enig effect.
Wie kan mij helpen?


14 reacties

Gekend probleem bij proximus, het is nog altijd wachten op een definitieve oplossing, exacte datu kunnen ze er nog niet opplakken 

Reputatie 7
Badge +4

We wachten inderdaad op een update van de app. Lang zal dit niet meer duren.

 

3 maand geleden als feedback ‘Lang zal dit niet meer duren’, jammer genoeg tot op vandaag nog geen vooruitgang...

Reputatie 7
Badge +4

Dit probleem is al enige tijd opgelost. Krijgt u nog steeds een flikkerend scherm ? Heeft u al in een andere browser geprobeerd ?

Beste, het gaat hier om de cloud desktop App, hoe kan ik dit in een andere browser proberen?

De browser versie https://www.proximuscloud.be/ zal waarschijnlijk geen probleem geven.

Behalve dat ik nu in Google Chrome altijd foutmelding 2055 krijg, terwijl als ik dit in chrome incognito doe, is er geen probleem…

De browserversie is uiteraard niet zo handig als de sync-client...

Beste, ik heb het probleem met error 2055 kunnen oplossen door alle cookies van proximuscloud te verwijderen, en op elke pagina van proximus af te melden. Als ik dan proximuscloud terug opende in de browser werkt het wel om opnieuw aan te loggen.

Echter de client blijft een leeg met ‘OK’ flikkerend scherm geven (zie afbeelding hieronder), en ik krijg het dus niet opgestart

 

Als ik de properties van dat scherm open, dan staat er een url https://www.proximuscloud.be/atp/status?lcid=770e8a78f1f34d7eafa6ce9944a31175&refresh_token=6cMg17u59Wsgc7NYwJz9yC3q62CCz23Z, als ik die open in een browser, dan krijg ik dus gewoon OK bovenaan. 

Ik krijg dus geen kans meer om in de sync-client aan te loggen.

mvg

Filip

Ter info: als het in cognito wel werkt , komt dit op het zelfde neer als 
dat je in de browser de cookies / history / cache wist

Klopt Martin, vandaar dat ik inderdaad die cookies heb gewist.

Het is dus wachten tot Proximus mijn probleem met de synclient kan oplossen. Ik heb de recentste versie geïnstalleerd, dus daar kan het al niet aan liggen...

Reputatie 7
Badge +4

Kan je de app nog eens opnieuw installeren, en ook eens op een ander toestel proberen ? Werkt het dan wel ? 

Beste, ik heb de nieuwe versie geïnstalleerd, maar geen verschil, op een andere computer (windows 10 PRo) heb ik het probleem niet. Ik heb het probleem op mijn persoonlijke windows (Windows 10 Home) sinds update naar windows 10 versie 2004

Enig idee over vooruitgang, oplossing, onderzoek, feedback, …?

Reageer