Vraag

My e press


Reputatie 3
Badge +1

Ben via my e press geabonneerd op HLN digitaal. 

Zie echter my e press niet staan onder "mijn producten" in my proximus.

Of komt dat niet onder mijn producten.? 


111 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@georges_063 Dat staat in MyProximus inderdaad onder mijn producten(rechts onderaan). Ik heb voor u gekeken en E-Press staat actief in ons systeem.Excuses alvast voor het ongemak.Groetjes Joel

@Joel M kun je dit ook achteraf ook weer deactiveren?

Reputatie 2
Badge +1

Hmm, ik zie dat bij mij ook niet staan onder mijn producten...

heb je reeds geactiveerd 

bij staat het op Myproximus onder producten en als je er dan op klikt krijg je ok wat uitleg:

Het My e-Press abonnement geeft je dezelfde rechten als een digitaal abonnement op Het Laatste Nieuws. Je mag het nieuws lezen waar en wanneer je wil via jouw pc, laptop, tablet en smartphone. Met deze formule kies je ervoor om de krant elke dag op pc, tablet en smartphone te lezen, en niet op papier. Zie hln.be/algemenevoorwaarden

 

 

Reputatie 2
Badge +1

En waar zou dat precies moeten staan, want ik zie het nergens?

Reputatie 7
Badge +3

Jullie zien dit inderdaad actief staan als je via de PC inlogt, maar niet in de mobiele versie van MyProximus. Meer info: www.proximus.be/myhln. Grt, Heidi

via http://myproximus.be 

Reputatie 2
Badge +1

Ik krijg dit: Je komt niet in aanmerking voor toegang op HLN. Why not?

Reputatie 3
Badge +1

Klopt inderdaad, niet zichtbaar in mobiele app my proximus,maar wel op pc.

Bedankt iedereen.

groetjes

@HeidiEis Is dit dan voor later voorzien om het ook zichtbaar te maken in de mobiele MyProximus app?

Reputatie 2
Badge +1

Ik heb er dus geen recht op omdat ik een minimus abonnement als zelfstandige heb. Beetje onnozel argument lijkt me, mijn minimus is net hetzelfde als een ander zijn minimus...

Reputatie 7
Badge +3

@cyrixke

klopt, dit is nog niet toegepast op zelfstandigen en klanten met btw nummer: enkel voor residentiële klanten…

groeten

Tina

Reputatie 2
Badge

Ik heb me zojuist ingeschreven voor My e-press.
Als ik nu even controleer op website HetLaatsteNieuws zie ik de duurtijd 5 dagen staan
Is dit normaal

 

bij mij staat toch tot december 2020 anders een contact opnemen met het HLN

Reputatie 7
Badge +3

@rooboo 

goedemorgen,

normaal is het abo voor een jaar en zie je dat vanaf activatiedatum + een jaar. 

Heb je geïnformeerd bij HLN ?

Wij vragen hier ook verder na wat de correcte procedure is.

mvg, 

Tina

Reputatie 2
Badge

Hallo Tina,

Ik heb me gisteren geïnformeerd bij HLN.  Hun antwoord:
Die eerste 5 dagen (onmiddellijk toegekend bij de aanvraag) dient om de aanvrager dadelijk te kunnen laten genieten van z’n inschrijving, zodat hij dus direct de krant kan lezen.
De periode wordt dan in de loop van de dag of s’anderendaags aangepast.

Intussen is de looptijd inderdaad aangepast naar einddatum 10/12/2020

Met vriendelijke groeten

Rooboo

Reputatie 7
Badge +3

@rooboo 

fijn te horen dat het opgelost is :-)

 

Reputatie 2
Badge

Wordt dat abonnement ook automatisch opgezegd in december 2020?

 

Ter info: Als je het wilt opzeggen heb ik begrepen dat je het zelf moet opzeggen door contact te nemen met HLN.

Ik heb e-press kunnen activeren. Tis te zeggen, MyProximus account is gekoppeld aan mijn HLN account, en dat werkt perfect. 
Als ik de HLN account van mijn echtgenote wil linken, dan lukt dat precies niet. Ik krijg ook geen foutmelding of zo. 
 

Mijn vraag: kunnen er meerdere gezinsleden binnen hetzelfde Familus pack genieten van my e-press? 

Ik kan verkeerd zijn maar volgens mij zal Proximus maar voor één e-press abo willen betalen per proximus klant.

Reputatie 7
Badge +4

Je kan inderdaad maximum één My e-Press per krant hebben.

Er zijn geen beperkingen op het aantal schermen waar op je de krant kan bekijken.

Wanneer ik een gedrukte krant koop, dan betaal ik ook maar 1 maal en mijn echtgenote leest die ook. 
Dat geldt dus niet voor een digitale krant binnen een ‘gezins abo’.

Begrepen. 

Ter info: Ik zou eens contact opnemen met HLN zelf 

https://www.hln.be/marketing/2019/proximus/

want je bent reeds geregistreerd via Proximus My e-press op je gezins abo HLN en jij kunt reeds elektronisch de krant lezen.

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_media/particulieren/support/internet/cloud-en-my-e-press/my-e-press/het-laatste-nieuws-of-le-soir-digitaal-lezen.html

Reputatie 7
Badge +4

@PaulW Je kan dezelfde account wel op verschillende toestellen gebruiken. Op die manier kan je echtgenote dus zonder problemen meelezen. Het is echter niet mogelijk verschillende HLN-accounts te koppelen aan je My Proximus

Reageer