Ben via my e press geabonneerd op HLN digitaal.
Zie echter my e press niet staan onder "mijn producten" in my proximus.
Of komt dat niet onder mijn producten.?
Ben via my e press geabonneerd op HLN digitaal.
Zie echter my e press niet staan onder "mijn producten" in my proximus.
Of komt dat niet onder mijn producten.?
Hmm, ik zie dat bij mij ook niet staan onder mijn producten...
heb je reeds geactiveerd
bij staat het op Myproximus onder producten en als je er dan op klikt krijg je ok wat uitleg:
Het My e-Press abonnement geeft je dezelfde rechten als een digitaal abonnement op Het Laatste Nieuws. Je mag het nieuws lezen waar en wanneer je wil via jouw pc, laptop, tablet en smartphone. Met deze formule kies je ervoor om de krant elke dag op pc, tablet en smartphone te lezen, en niet op papier. Zie hln.be/algemenevoorwaarden
En waar zou dat precies moeten staan, want ik zie het nergens?
Jullie zien dit inderdaad actief staan als je via de PC inlogt, maar niet in de mobiele versie van MyProximus. Meer info: www.proximus.be/myhln. Grt, Heidi
Ik krijg dit: Je komt niet in aanmerking voor toegang op HLN. Why not?
Klopt inderdaad, niet zichtbaar in mobiele app my proximus,maar wel op pc.
Bedankt iedereen.
groetjes
Ik heb er dus geen recht op omdat ik een minimus abonnement als zelfstandige heb. Beetje onnozel argument lijkt me, mijn minimus is net hetzelfde als een ander zijn minimus...
@cyrixke
klopt, dit is nog niet toegepast op zelfstandigen en klanten met btw nummer: enkel voor residentiële klanten…
groeten
Tina
Ik heb me zojuist ingeschreven voor My e-press.
Als ik nu even controleer op website HetLaatsteNieuws zie ik de duurtijd 5 dagen staan
Is dit normaal
bij mij staat toch tot december 2020 anders een contact opnemen met het HLN
goedemorgen,
normaal is het abo voor een jaar en zie je dat vanaf activatiedatum + een jaar.
Heb je geïnformeerd bij HLN ?
Wij vragen hier ook verder na wat de correcte procedure is.
mvg,
Tina
Hallo Tina,
Ik heb me gisteren geïnformeerd bij HLN. Hun antwoord:
Die eerste 5 dagen (onmiddellijk toegekend bij de aanvraag) dient om de aanvrager dadelijk te kunnen laten genieten van z’n inschrijving, zodat hij dus direct de krant kan lezen.
De periode wordt dan in de loop van de dag of s’anderendaags aangepast.
Intussen is de looptijd inderdaad aangepast naar einddatum 10/12/2020
Met vriendelijke groeten
Rooboo
fijn te horen dat het opgelost is :-)
Wordt dat abonnement ook automatisch opgezegd in december 2020?
Ter info: Als je het wilt opzeggen heb ik begrepen dat je het zelf moet opzeggen door contact te nemen met HLN.
Ik heb e-press kunnen activeren. Tis te zeggen, MyProximus account is gekoppeld aan mijn HLN account, en dat werkt perfect.
Als ik de HLN account van mijn echtgenote wil linken, dan lukt dat precies niet. Ik krijg ook geen foutmelding of zo.
Mijn vraag: kunnen er meerdere gezinsleden binnen hetzelfde Familus pack genieten van my e-press?
Ik kan verkeerd zijn maar volgens mij zal Proximus maar voor één e-press abo willen betalen per proximus klant.
Je kan inderdaad maximum één My e-Press per krant hebben.
Er zijn geen beperkingen op het aantal schermen waar op je de krant kan bekijken.
Wanneer ik een gedrukte krant koop, dan betaal ik ook maar 1 maal en mijn echtgenote leest die ook.
Dat geldt dus niet voor een digitale krant binnen een ‘gezins abo’.
Begrepen.
Ter info: Ik zou eens contact opnemen met HLN zelf
https://www.hln.be/marketing/2019/proximus/
want je bent reeds geregistreerd via Proximus My e-press op je gezins abo HLN en jij kunt reeds elektronisch de krant lezen.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.