Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Alles omtrent MyProximus
Recent actief
Hoi Allemaal,Ik ben al maanden aan het proberen via de klantendienst Myproximus terug naar behoren te laten werken. Maar het lukt precies niet om mij op de hoogte te houden wat er mis is.Ik wil mijn verbruik enz op elk moment kunnen checken.Graag had ik betere hulp want als je de klantendienst belt wordt je niet altijd fatsoenlijk geholpen.
kan sinds gisteren niet meer inloggen op myproximus
bij inloggen op myproximus krijg ik wel mijn gsm abonnement & gevens te zien.op mijn internet factuur staan wel instructies hoe ik bij aanmaken van een nieuwe account beide kan selecteren, maar niet hoe je op bestaande account een ander product kan toevoegen (dat al aangekocht werd)ik kan mijn account ook niet deleten om deze opnieuw aan te maken.ik heb meermaals de helpdesk gecontacteerd maar ik krijg geen antwoord.op de video afspraak was ik alleen - proximus (PATFOORT Giovanni) was niet op de afspraak !
Zowel in de app als on line geen producten te vinden.Proximus vraagt 9f ik klant wil worden of producten toevoegen.Maar kan niets doen.Hoe moet ik dit oplossen?Tascha
Vorige week heb ik een eerste Proximus product besteld (een unlimited 5G SIM kaart, als tijdelijke vervanging van standaard internet) en deze is gisteren aangekomen. Wanneer ik echter bij mijn producten kijk krijg ik de melding dat er ofwel een technisch probleem is en dat ik binnen enkele minuten terug moet keren, of dat ik geen producten heb. Deze fout krijg ik op zowel de app als website dus ik vermoed dat het account gerelateerd is.Mijn bestelde SIM kaart staat wel bij bestellingen, en is daar ook afgehandeld, maar dat is het ook. Dit is al gaande sinds gisteren dus ik vermoed niet dat het vanzelf opgelost zal raken. Op deze manier kan ik mijn verbruik niet nakijken, en ook mijn abonnement kosten niet betalen. Hoe kan dit opgelost worden? Met vriendelijke groeten
Beste,Na enkele keren gebeld te hebben en opnieuw geprobeerd te hebben lukt het nog steeds niet! om mijn proximus te activeren kom steeds op Error Page Exceptionals ik het via een andere mail doe dan lukt het wel,kunnen jullie dit zo vlug mogelijk nakijken aub? Alvast bedankt!Mvg Andy
Beste Is het mogelijk vol de e-mails van Proximus forum op een ander mailadres te laten toekomen want deze komt nu toe op a******.d*.b******@gmail.com maar ik zou dit graag wijzigen met vriendelijke groetenJasper De Haseleer
Beste,Ik kan niet meer inloggen op Myproximus op de website als beheerder. Ik had mijn bestaande email: d****.b****3@telenet.be gewijzigd naar d****.b*****6@proximus.be en ik kan met geen van beide inloggen, ook niet als ik mijn wachtwoord wijzig of Itsme. Ik kan geen nieuw inlog account maken omdat ik nog geen factuur heb ontvangen, omdat ik nieuwe klant ben. Hoe kan ik dit probleem verhelpen?Referentie van je aanvraag: R4WEBSHOP008173905
Heel veel spijt dat ik naar 20 jaar Telenet overgestapt ben naar proximus. Al een ganse week probeer ik mijn betalende diensten / apps te openen zonder resultaat! Ben zelf al 2x naar een proximuswinkel moeten gaan en moet alle moeite doen om telefonisch iemand te kunnen bereiken. Ze maken voor jou een afspraak per telefoon maar je moet al geluk hebben dat ze je opbellen.. bel je zelf, rekenen ze je deze gesprekskosten nog eens aan ook! Deze week laat ik mijn volledige installatie ongedaan maken en keer ik terug naar Telenet. Aangename kennismaking met proximus, één week heeft het geduurd, en ze hebben me nog zo verwittigd, stap niet over naar proximus..
Beste, Ik probeer mijn Pickx app te activeren maar lukt niet. Ik krijg melding dat login niet gekoppeld is.
Ik kan niet meer inloggen in MyProximus. De site zegt dat Login en paswoord niet overeen komen.Ik verander mijn paswoord maar dan herkent hij het nog niet.Wat moet ik doen?
ik wilde naar een document kijken die opgeslagen is in mijn Cloud van proximus maar ik geraak er niet opzijn er problemen vandaag of is het enkel bij mij
Hallo, Wij hebben nu alle 4 een Mobile flex abo en de app myproximus heb ik op mijn Gsm gezet (ingelogd met mijn proximus account) maar mijn vraag is als mijn vrouw en kinderen de app installeren, met wat moeten zij dan inloggen ?? grt
Ik merk vandaag op myproximus (zowel de app als de website) als ik inlog, dat ik geen accountnummer meer heb.Account is gewoon leeg. Ik heb geen produkten meer, geen facturatie, geen instellingen, geen klantenprofiel. Gewoon niks. Alleen mijn naam staat er nog. Ook bij de accounts van mijn vrouw en moeder heb ik hetzelfde probleem. Ik vermoed dat dit een tijdelijk probleem is en dat andere proximus klanten daar ook last van hebben?
Al enkele weken kan ik niet inloggen op de proximus app alhoewel ik wel kan inloggen op de website zelf.ik krijg telkens de boodschap dat ze me niet konden inloggen waarna dit scherm verschijnt? (Bijgevoegd)(ik moet zeggen dat de chatbot bijzonder irriterend is als je een probleem wil melden)
Kan niet inloggen op My proximus sedert verandering wwopgelost
Probleemstelling: Ik krijg melding dat ik over mijn dataverbruik zit. Oplossing dat aangeboden wordt: Bundel van 500MB aan 5€ bijkopen En dan: 1: dit kan enkel via app: akkoord 2: app werkt niet, want e-mailadres zit nog gekoppeld aan een ander account 3: emailadres omzetten gaat enkel op basis van factuurnummer 4: laatste factuur is reeds weg met oud papier, en deze consulteren via app gaat niet (zie punt 2) 5: telefonist wilt duplicaat opsturen met de post (heeft geen zin vanwege de vertraging) 6: als ik dan suggereer dat de beste oplossing is om over te schakelen naar een andere provider krijg ik als antwoord: dan moet u dat doen Conclusie: 1: probleem niet opgelost 2: bravo Proximus vanwege jullie flexibiliteit en vriendelijkheid (dit is cynisch) En nu? Mijn vraag: hebben nog mensen dit probleem voorgehad? En hoe hebben jullie dit kunnen oplossen?
Kan niet inloggen op Myproximus
Hoe kan ik mij uitschrijven om geen E-mails meer te ontvangen?
ik kan my proximus app wel opstarten maar krijg geen internet verbinding is dat bij mij of bij proximus zelf want jullie antwoorden we werken eraan is dat nu opgelost of niet wat is er gaande laat mij iets weten.
Hallo, sinds begin juli kan ik het verbruik niet meer zien op de app en de website. Ik heb een unlimited abonnement maar het zou toch handig zijn zoals vorige maand dat ik het verbruik kan zien zodat ik weet hoeveel mij nog rest voor ik aan lage snelheid verder surf. Via de app chat en messenger moet ik niet rekenen want daar krijg je bijna geen antwoord. En bel ik naar de klantendienst dan krijg je telkens andere antwoorden te horen, precies of ze weten het zelf niet.
Beste, ik had de myproximus app gedownload en had een klanten nummer nodig. Mijn opa had zijn gegeven, maar daardoor kreeg ik de taak om de facturen te betalen en kon opa niets meer doen op zijn acc. Nu heb ik die klantennummer kunnen verwijderen op mijn acc, ik wou deze dan terug invoegen op opa zijn acc maar ik heb vermoedelijk de verkeerde klanten nummer ingegeven aangezien bij klanten naam de naam Sesselle Mattheeuws staat en mijn opa zijn naam is Willy van den berghe. Zou u mij kunnen vertellen hoe ik dit probleem kan oplossen, want anders kunnen wij onze facturen of verbruik niet meer bekijken.
Beste, Ik heb op zondag 21/06/2020 rond 16u00 een tv samsung via my proximus(Enjoy!) bestelt. Waarvan ik 349 euro reeds al voor betaald heb. Hoewel ik tot nu toe nog geen bevestigingsmail heb ontvangen van mijn betaling → na de betaling krijg ik op het scherm de volgende: Bedankt! Je bestelnummer: R4WEBSHOP007675265 Aangemaakt op: zondag, 21 juni 2020 16:06:37 Referentie van de bestelling : R4WEB007675265 Totale kostprijs : 349.00 EUR Begunstigde : Proximus Betaalreferentie :5309118897 Ik nam meer dan 10 keer contact met de klantendienst en niemand kan mij er helpen “ wij zien niets terug van uw bestelling”. Kan er iemand mij verder helpen? Graag zie ik uw antwoord zo spoedig mogelijk tegemoet