Vraag

Nieuwe klant, abonnement wordt niet weergegeven ondwr mijn producten

  • 3 September 2020
  • 6 reacties
  • 204 Bekeken

Vorige week heb ik een eerste Proximus product besteld (een unlimited 5G SIM kaart, als tijdelijke vervanging van standaard internet) en deze is gisteren aangekomen.  

Wanneer ik echter bij mijn producten kijk krijg ik de melding dat er ofwel een technisch probleem is en dat ik binnen enkele minuten terug moet keren, of dat ik geen producten heb. Deze fout krijg ik op zowel de app als website dus ik vermoed dat het account gerelateerd is.

Mijn bestelde SIM kaart staat wel bij bestellingen, en is daar ook afgehandeld, maar dat is het ook. 

Dit is al gaande sinds gisteren dus ik vermoed niet dat het vanzelf opgelost zal raken. 

Op deze manier kan ik mijn verbruik niet nakijken, en ook mijn abonnement kosten niet betalen. 

Hoe kan dit opgelost worden? 

 

Met vriendelijke groeten

 

 


6 reacties

Reputatie 6
Badge +2

Proficiat, u bent nu ook in de oepsclub. 😥

Sommige software van Proximus werkt soms en soms ook niet. Dus straks nog eens proberen, en het melden als de fout blijft duren. De proximusmedewerkers kunnen u dan waarschijnlijk wel helpen. Toch zeker als uw forumprofiel voldoende is aangevuld met klantennummer, mailadres,...

Reputatie 7
Badge +4

Ter info:

Mijn verbruik voor Mobilus 5G is “(symbool) oneindig” en in het detail ervan heb ik reeds 5 maand “geen verbruik” enkel op de afrekening  vind ik het betrokken datavolume terug

 

→ My Proximus is “één van de werven van Proximus” (als onderdeel van het IT-werf)

Ter info:

Mijn verbruik voor Mobilus 5G is “(symbool) oneindig” en in het detail ervan heb ik reeds 5 maand “geen verbruik” enkel op de afrekening  vind ik het betrokken datavolume terug

 

→ My Proximus is “één van de werven van Proximus” (als onderdeel van het IT-werf)

Het grote probleem is dat ik ook de facturen niet zal krijgen omdat "ik geen producten heb", en iets zegt me dat Proximus dit excuus voor gemiste betalingen niet zal aanvaarden…

 

Myproximus voor mijn P&Go’s was vroeger ook een ramp maar dat is nu toch al veel verbeterd.

Reputatie 7
Badge +4

Ik ga ervan uit dat u als nieuwe klant binnen 24h à 48h wel uw producten (en facturen) in MyPx zult kunnen terugvinden

Toegegeven blijkbaar treedt er soms “een technisch probleem op” dat blijkbaar meestal ook vanzelf verdwijnt 

Succes

 

Dit is bijlange niet altijd het geval hier al meerdere keren gemeld  “ik ben sinds enkele dagen klant en kan niet al mijn producten raadplegen via myproximus” , of melding “blijft in cirkeltjes draaien enz…..

Dus  best dit aan de proximus medewerkers overlaten om het na te trekken en eventueel indien nodig bij te sturen.

Reageer