Vraag

foutmelding in cloud

  • 12 August 2020
  • 12 reacties
  • 248 Bekeken

Reputatie 5
Badge +2

ik wilde naar een document kijken die opgeslagen is in mijn Cloud van proximus maar ik geraak er niet op

zijn er problemen vandaag of is het enkel bij mij

 

 

 


12 reacties

Er zijn er nog die problemen gemeld hebben en daarstraks kon ik er ook niet op maar nu werkt het terug bij mij

Reputatie 5
Badge +2

ik krijg nog steeds een fout, ik zal dit document toch nog ergens anders moeten opslaan, wat ik voor die enige document jammer genoeg niet gedaan heb, hopelijk komt het toch nog in orde

probeer eens door in je browser een privé pagina te openen als het dan lukt

als je browser open staat druk deze toets combinatie in

CTRL + SHIFT + N dan zou een privé pagina moeten openen en surf dan eens naar proximuscloud.be 

als deze combinatie geen privé pagina opent probeer dan deze combinatie

CTRL + SHIFT + P

Reputatie 5
Badge +2

dank je Martin, in een privé pagina lukt het wel, raar aan wat zou dit liggen, met de P lukte het niet toen kwam ik uit op afdrukken met printer

misschien lukt het eerdaags terug normaal, nu heb ik toch tenminste mijn document terug, waarvoor dank

Reputatie 6
Badge +2

Geen problemen met de cloud hier!

dank je Martin, in een privé pagina lukt het wel, raar aan wat zou dit liggen, met de P lukte het niet toen kwam ik uit op afdrukken met printer

misschien lukt het eerdaags terug normaal, nu heb ik toch tenminste mijn document terug, waarvoor dank

zou kunnen iets te maken hebben met cookies/historie /cache van de browser

Reputatie 5
Badge +2

had al eens cookies verwijderd zonder resultaat, nog eens geprobeerd de cookies te verwijderen en nu lukte het wel, ok hopelijk blijft het opgelost

ik heb dat daarjuist ook moeten doen vooraleer het werkte en nu blijft het toch nog altijd werken dus er is zeker hoop :relaxed:

Reputatie 5
Badge +2

iets anders ik had een item aangemaakt omdat je op pickx nu enkel nog de naam van een aflevering van een serie kunt zien en niet meer de nr van de aflevering en het jaar/seizoen maar ik heb er geen reactie op gekregen, op TV kan je beiden zien en dit is handig

op pickx zag je enkel het nummer en niet de naam, maar nu is het juist het omgekeerd

hierbij het voorbeeld

 

Ik heb dit bij mij ook vastgesteld op pickx,  proximus weet mss of dit een bug is ?

Reputatie 5
Badge +2

ik vond altijd lastig dat je de naam niet zag en op TV wel, maar nu zie je enkel de naam en niet de nummer

beiden is het gemakkelijkst, op pickx zie je wel het nummer als er maar een is

misschien passen ze het aan dat beiden zichtbaar is, laat ons hopen, beetje bij beetje komt er toch verbetering in alles

 

Reputatie 7
Badge +3

@Valencia 

Ik heb dit ter controle eens doorgestuurd naar mijn collega’s van de dienst ‘Entertainment operations’

Ik wacht hun antwoord af.

 

Geert

Reageer