Vraag

inlog probleem myproximus app

  • 31 July 2020
  • 5 reacties
  • 350 Bekeken

Al enkele weken kan ik niet inloggen op de proximus app alhoewel ik wel kan inloggen op de website zelf.

ik krijg telkens de boodschap dat ze me niet konden inloggen waarna dit scherm verschijnt? (Bijgevoegd)

(ik moet zeggen dat de chatbot bijzonder irriterend is als je een probleem wil melden)


This topic has been closed for comments

5 reacties

De app eens verwijderen en opnieuw installeren helpt ook niet?

PS: iemand van proximus zelf zou ook altijd je profiel settings eens kunnen nakijken maar als er vandaag niemand meer langskomt hier, dan zal het pas terug maandag zijn dat ze de draad hier terug opnemen.

Mss best dat je ook als info voor hen opgeeft op welk OS je werkt (iOS / Android) en op welek OS software versie je toestel draait.

 

Martin, dank voor je respons.

ik heb de app al enkele keren terug geinstalleerd.

platform IOS 13.6

Reputatie 7
Badge +4

Wat krijg je te zien als je niet gaat inloggen en je wifi gaat uitzetten en enkel via je mobiele data gaat registreren? Dan gaat hij de connectie met je simkaart maken zonder dat je een login of paswoord moet invoeren.

Eenzelfde verhaal.

Als ik niet inlog, kan ik enkel registreren aanklikken. Daar zegt ie dat mijn emailadres al in gebruik is.

Nadien krijg ik weer hetzelfde schermpje dat het probleem niet bij mij ligt.

Update: ik heb via mijn laptop ingelogd op mijn account (office-account blijkbaar) en daar mijn gsm nummer gekoppeld. Nu blijkt de app wel te werken en alles correct weer te geven.

Eerder werkte de app wel korrekt, dus ik weet niet wat er ondertussen gewijzigd is.

De boodschap die ik steeds kreeg op mijn iphone schermpje was wel misleidend.