Momenteel heb ik 2 MyProximus-accounts.
De eerste heb ik destijds aangemaakt en is gelinkt aan een Pay&Gokaart. Hier wordt mijn @gmail-adres gebruikt als log in.
De tweede is recenter, en daaraan zijn mijn eigenlijke GSM-nummer, dat van mijn echtgenote, mijn internet en mijn televisie aan gelinkt. Hier heb ik noodgedwongen mijn professioneel e-mailadres aan moeten linken, aangezien mijn @gmail-adres al in gebruik was.
Graag had ik echter het eerste proximusaccount verwijderd/stopgezet, zodat ik het e-mailadres (@gmail) dat daar aan gelinkt is, in mijn tweede kan gebruiken. De accounts samenvoegen, is ook een oplossing. Ik heb geprobeerd in het eerste account mijn e-mailadres (@gmail) te wijzigen, zodat het vrij zou komen, maar dat is niet gelukt. Integendeel, nu kan ik er zelfs helemaal niet meer op inloggen en is het een hele soep.
Ik heb al geprobeerd via wachtwoordwijziging en dies meer, maar ik geraak er op geen énkele manier meer in.
De beste oplossing zou dus zijn om gewoon het MyProximusaccount dat gelinkt is aan die Pay&Go-kaart te verwijderen.
Vraag
2 MyProximusaccounts samenvoegen of 1 verwijderen
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.