Skip to main content

Ik kan niet meer inloggen in MyProximus. De site zegt dat Login en paswoord niet overeen komen.

Ik verander mijn paswoord maar dan herkent hij het nog niet.

Wat moet ik doen?

Lukt het via de browser ook niet → http://myproximus.be 


@Evarist_01 

via het klantennummer zie ik dat er regelmatig wordt ingelogd op MyProximus via een gsm nr ?

dus is het opgelost hoop ik ?

groeten

Tina

 


Het  nieuwe paswoord is aanvaard en het werkt op de computer.

Maar op de smartphone krijg ik steeds melding dat  login of paswoord fout is.


mss moet je eens de app eerst verwijderen en terug instaleren...


@Evarist_01 

ja best app eens helemaal van het toestel verwijderen en volledig opnieuw installeren ? Hou ons op de hoogte ?

Moet je nog inloggen voor de MyProximus app op gsm ? misschien dan alleen de allereerste keer ?

Dacht dat het automatisch verbonden was aan je gsm nr.. en login niet meer nodig was op het toestel zelf ? maar misschien ben ik mis ?

 

groeten

tina

 


Ik had de app er al eens afgedaan en weer geïnstalleerd. Inloggen gaat vanzelf maar om je facturen te zien moet je nog een inloggen.


@Evarist_01 

dan vermoed ik dat je geen beheerder bent, maar gebruiker

bij mezelf kan ik zonder inloggen alles zien van de facturen

 

dit zijn wat links die je kan raadplegen :

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqs_mypx_admin_vs_user/zelfstandigen-en-kleine-bedrijven/support/myproximus/myproximus/myproximus-website/beheerder-of-gebruiker-in-myproximus.html

https://www.proximus.be/support/nl/id_scatr_customer_zone/particulieren/support/myproximus.html

en daar zijn nog meer antwoorden, tips, enz..

Wil je daar eens verder kijken ? 

succes

hou je ons op de hoogte ?

groeten,

Tina


Ik ben dus gebruiker en geen beheerder. Eigenlijk herinner ik mij niet dat dit altijd al zo was, maar het is ok.

Ik kan mijn verbruik zien en nog andere gegevens. Die facturen worden toch niet op de Smartphone opgeslagen maar op de computer.

Dank jullie.