Ik kan niet meer inloggen in MyProximus. De site zegt dat Login en paswoord niet overeen komen.
Ik verander mijn paswoord maar dan herkent hij het nog niet.
Wat moet ik doen?
Ik kan niet meer inloggen in MyProximus. De site zegt dat Login en paswoord niet overeen komen.
Ik verander mijn paswoord maar dan herkent hij het nog niet.
Wat moet ik doen?
Lukt het via de browser ook niet → http://myproximus.be
via het klantennummer zie ik dat er regelmatig wordt ingelogd op MyProximus via een gsm nr ?
dus is het opgelost hoop ik ?
groeten
Tina
Het nieuwe paswoord is aanvaard en het werkt op de computer.
Maar op de smartphone krijg ik steeds melding dat login of paswoord fout is.
mss moet je eens de app eerst verwijderen en terug instaleren...
ja best app eens helemaal van het toestel verwijderen en volledig opnieuw installeren ? Hou ons op de hoogte ?
Moet je nog inloggen voor de MyProximus app op gsm ? misschien dan alleen de allereerste keer ?
Dacht dat het automatisch verbonden was aan je gsm nr.. en login niet meer nodig was op het toestel zelf ? maar misschien ben ik mis ?
groeten
tina
Ik had de app er al eens afgedaan en weer geïnstalleerd. Inloggen gaat vanzelf maar om je facturen te zien moet je nog een inloggen.
dan vermoed ik dat je geen beheerder bent, maar gebruiker
bij mezelf kan ik zonder inloggen alles zien van de facturen
dit zijn wat links die je kan raadplegen :
https://www.proximus.be/support/nl/id_scatr_customer_zone/particulieren/support/myproximus.html
en daar zijn nog meer antwoorden, tips, enz..
Wil je daar eens verder kijken ?
succes
hou je ons op de hoogte ?
groeten,
Tina
Ik ben dus gebruiker en geen beheerder. Eigenlijk herinner ik mij niet dat dit altijd al zo was, maar het is ok.
Ik kan mijn verbruik zien en nog andere gegevens. Die facturen worden toch niet op de Smartphone opgeslagen maar op de computer.
Dank jullie.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.