Vraag

paswoord niet aanvaard

  • 14 September 2020
  • 11 reacties
  • 250 Bekeken

Reputatie 5

Ik probeer zaterdag mijn bel details te bekijken maar deze zijn niet te zien. Ik moet een bericht sturen naar 8787 met de “TONEN” omdat mijn nummer dat al jaren bestaat in dit account blijkbaar niet meer gekend is. Stuur ik bericht en krijg als antwoord:”Helaas ,we hebben het zoekwoord dat u heeft verzonden niet herkend. “ Nu kan ik niet meer inloggen want mijn paswoord wordt niet meer herkend. Vraag ik een nieuw aan en nog lukt het niet. In de app kan ik ook al niets meer zien. Geen gegevens voor dit account. Ook gezien onlangs dat mijn vaste lijnnummer ,dat al jaren geleden opgezegd heb, nog altijd in “mijn meldingen “. Daar kan ik ook geen mobiel nummer kiezen om meldingen te krijgen wegens zogezegd geen nummer te hebben. O ja en het casten met de pickx  app lukt ook nog niet ,ondertussen al 8 maand. En het wifi kanaal heeft ook nog altijd een eigen wil en zet zichzelf op een kanaal met veel storingen. Ook valt mijn internet verschillende keren per dag weg voor een paar seconden om dan weer de volle snelheid te hebben. 


11 reacties

Kan je de pickx app even herinstalleren? Vanop welk toestel probeer je te casten?

Heb je de modem hiervoor al eens herstart, desnoods gereset? https://www.proximus.be/support/en/id_sfaqr_mdm_reset_trouble/personal/support/internet/internet-at-home/troubleshooting/restore-default-settings-of-your-wi-fi-network.html#:~:text=There%20is%20a%20reset%20button,pressed%20for%20about%2020%20seconds.

De administratieve problemen laat ik over aan de collegas van onze administratieve diensten.

 

Reputatie 7
Badge +3

@Jamo  Je gebruikt je Skynet e-mailadres als login? Ik heb je account gereset. Je krijgt een mail om een nieuw wachtwoord in te stellen. Laat je weten als dit alvast gelukt is? Groetjes, Antonella

Reputatie 5

@Jamo  Je gebruikt je Skynet e-mailadres als login? Ik heb je account gereset. Je krijgt een mail om een nieuw wachtwoord in te stellen. Laat je weten als dit alvast gelukt is? Groetjes, Antonella


Is gelukt,bedankt.

Reputatie 5

Kan je de pickx app even herinstalleren? Vanop welk toestel probeer je te casten?

Heb je de modem hiervoor al eens herstart, desnoods gereset? https://www.proximus.be/support/en/id_sfaqr_mdm_reset_trouble/personal/support/internet/internet-at-home/troubleshooting/restore-default-settings-of-your-wi-fi-network.html#:~:text=There%20is%20a%20reset%20button,pressed%20for%20about%2020%20seconds.

De administratieve problemen laat ik over aan de collegas van onze administratieve diensten.

 


Ik ben al 8 maand aan het proberen om te casten,dus de app is al verschillende keren opnieuw geïnstalleerd. Ik kan bijna een boek schrijven met alles dat ik al geprobeerd heb. 10 tallen mails gestuurd naar de makers van de app,geen reactie. Op het tandwieltje geklikt in de app  om feedback te geven. Hier op het forum staat ook al een topic met zelfs een link naar een opname van het probleem. Via chat geprobeerd. Via e-mail,maar dan kom je bij de facturatie en die geven het dan door naar de technische support. Dat zeggen ze toch :) Ik heb een epic combo light omdat je zonder decoder zogezegd tv kan kijken op al je schermen. Wel je kan waarschijnlijk wel zien hoeveel keer ik al de pickx app heb gebruikt in die 8 maanden. Dus graag eindelijk eens een oplossing of zeg dan dat jullie software niet deugd en stop met de mensen leugens te verkopen. 

Reputatie 5

Ik kan wel terug inloggen maar verbruik niet zien.

“Er werd geen verbruik geregistreerd, of uw privacy instellingen laten niet toe om mobiele verbruik details te tonen. Om deze toch te zien, stuurt u met elke gsm, waarvan u de oproepdetails wilt zien, eenmalig de sms-boodschap ‘TONEN’ naar 8787. De dag nadien verschijnen de verbruiksdetails in het bestand.”

Reputatie 5

Ik kan wel terug inloggen maar verbruik niet zien.

“Er werd geen verbruik geregistreerd, of uw privacy instellingen laten niet toe om mobiele verbruik details te tonen. Om deze toch te zien, stuurt u met elke gsm, waarvan u de oproepdetails wilt zien, eenmalig de sms-boodschap ‘TONEN’ naar 8787. De dag nadien verschijnen de verbruiksdetails in het bestand.”


Laat maar ,met Chrome lukt het wel. Met Firefox niet.

Reputatie 5

Kan je de pickx app even herinstalleren? Vanop welk toestel probeer je te casten?

Heb je de modem hiervoor al eens herstart, desnoods gereset? https://www.proximus.be/support/en/id_sfaqr_mdm_reset_trouble/personal/support/internet/internet-at-home/troubleshooting/restore-default-settings-of-your-wi-fi-network.html#:~:text=There%20is%20a%20reset%20button,pressed%20for%20about%2020%20seconds.

De administratieve problemen laat ik over aan de collegas van onze administratieve diensten.

 


Ik ben al 8 maand aan het proberen om te casten,dus de app is al verschillende keren opnieuw geïnstalleerd. Ik kan bijna een boek schrijven met alles dat ik al geprobeerd heb. 10 tallen mails gestuurd naar de makers van de app,geen reactie. Op het tandwieltje geklikt in de app  om feedback te geven. Hier op het forum staat ook al een topic met zelfs een link naar een opname van het probleem. Via chat geprobeerd. Via e-mail,maar dan kom je bij de facturatie en die geven het dan door naar de technische support. Dat zeggen ze toch :) Ik heb een epic combo light omdat je zonder decoder zogezegd tv kan kijken op al je schermen. Wel je kan waarschijnlijk wel zien hoeveel keer ik al de pickx app heb gebruikt in die 8 maanden. Dus graag eindelijk eens een oplossing of zeg dan dat jullie software niet deugd en stop met de mensen leugens te verkopen. 


En op naar de volgende 8 maanden. Hoeveel mag ik maandelijks van mijn factuur houden voor het tv gedeelte. Kunnen jullie mijn factuur aanpassen tot ik een werkend product heb. Wij rekenen op het werk ook niets aan bij een niet geboden dienst. Ik vind dat ik wel recht heb op enige compensatie.

Reputatie 7
Badge +4

 

Kan je de pickx app even herinstalleren? Vanop welk toestel probeer je te casten?

Heb je de modem hiervoor al eens herstart, desnoods gereset? https://www.proximus.be/support/en/id_sfaqr_mdm_reset_trouble/personal/support/internet/internet-at-home/troubleshooting/restore-default-settings-of-your-wi-fi-network.html#:~:text=There%20is%20a%20reset%20button,pressed%20for%20about%2020%20seconds.

De administratieve problemen laat ik over aan de collegas van onze administratieve diensten.

 


Ik ben al 8 maand aan het proberen om te casten,dus de app is al verschillende keren opnieuw geïnstalleerd. Ik kan bijna een boek schrijven met alles dat ik al geprobeerd heb. 10 tallen mails gestuurd naar de makers van de app,geen reactie. Op het tandwieltje geklikt in de app  om feedback te geven. Hier op het forum staat ook al een topic met zelfs een link naar een opname van het probleem. Via chat geprobeerd. Via e-mail,maar dan kom je bij de facturatie en die geven het dan door naar de technische support. Dat zeggen ze toch 🙂 Ik heb een epic combo light omdat je zonder decoder zogezegd tv kan kijken op al je schermen. Wel je kan waarschijnlijk wel zien hoeveel keer ik al de pickx app heb gebruikt in die 8 maanden. Dus graag eindelijk eens een oplossing of zeg dan dat jullie software niet deugd en stop met de mensen leugens te verkopen. 


En op naar de volgende 8 maanden. Hoeveel mag ik maandelijks van mijn factuur houden voor het tv gedeelte. Kunnen jullie mijn factuur aanpassen tot ik een werkend product heb. Wij rekenen op het werk ook niets aan bij een niet geboden dienst. Ik vind dat ik wel recht heb op enige compensatie.


 ik kijk verder na ùet onze it teams om na te gaan waar het problem nog aan gelegen kan zijn
kan je me doorgeven op welk toestel je nu voornamelijk de app gebruikt en de android  of ios versie hiervan ?

Reputatie 5

Dag @jonathandr 

ik heb 2 tablets en een phone in gebruik. Android 6 en 7. Ik heb dit trouwens al meerder keren doorgegeven en daarna hoor ik hier niets meer van. In het begin had ik enkel zwart beeld. Nu sinds enkele weken heb ik beeld maar na ongeveer 1 minuut loopt het vast en krijg ik een cirkeltje dat blijft draaien tot het zichzelf afsluit. En welk bedrag mag ik nu aftrekken van mijn factuur voor het tv gedeelte. Na maanden betalen voor een niet geboden dienst is dit wel het minste dat ik mag verwachten.Dus nogmaals de vraag om op de volgende facturen het tv gedeelte in korting te geven tot ik kan kijken. Ik zou ook wel eens willen eten waarom ik geen enkele hulp of antwoord krijg. Ik heb nog nooit een factuur te laat betaald . Zijn het alleen de duurdere formules die recht hebben op enige ondersteuning?

Reputatie 5

Een record , 56 sec kunnen kijken!!!

Reputatie 5

@jonathandr

@WenzelR 

Binnenkort begint de “Slimste mens”. Spijtig genoeg heeft vier geen live tv via internet. Dit was één van de redenen om epic combo te nemen.Ga ik hier kunnen naar kijken denken jullie? Ik denk het niet. Ik heb hier een maand de TvVlaanderen app getest. Geen enkele keer een probleem gehad. Misschien daar eens raad vragen. En waarom kan de pickx app van de v7 decoder niet op een ander toestel gebruikt worden? Ben ik de enige die deze problemen heeft? Zijn er nog klanten die dit hebben? Is er eigenlijk iemand die een oplossing zoekt?

Reageer