Skip to main content

Zowel in de app als on line geen producten te vinden.Proximus vraagt 9f ik klant wil worden of producten toevoegen.Maar kan niets doen.Hoe moet ik dit oplossen?

Tascha

Ik heb dit ook

Alsook geen TV meer


Als je er zelf niet in lukt om deze →  producten te koppelen aan je MyProximus account dan zullen de proximus forummedewerkers je morgen hierbij wel kunnen verder helpen als ze hier terug langskomen.

NB; ondertussen best, indien het nog niet gebeurd is, zoveel mogelijk je → profielgegevens invullen/aanvullen : (inloggen - avatar aanklikken scherm rechts boven - profiel bewerken en opslaan)


Ben al meer dan 20jaar klant.Dit is altijd in orde geweest.Tot nu.Mijn profiel is ingevuld.

Tascha


@Pcp200 wat bedoel dat je geen TV meer hebt, je kunt wel bellen nog tot 22u naar de helpdesk 080022800 , mss geraak je nog op tijd binnen !!!

anders is het wachten tot morgen want hier komt ook niemand meer langs van proximus zelf


@Tascha Maar alles werkt nog bij u, je kunt nog TV kijken want Pcp200 kan blijkbaar zelf geen TV meer kijken.

In ieder geval morgen zullen ze dit wel verder voor u nakijken/oplossen.


@Pcp200 als je internet nog in orde is zou je ook nog voorlopig kunnen kijken via http://proximuspickx.be  en als je een google chrome cast HDMI dongle moest hebben zo via je TV kunnen kijken. of via Apple TV:

→ https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_tve_chromecast/particulieren/support/televisie/tv-op-je-gsm-of-computer/tv-op-gsm-of-computer-gebruiken/pickx-app-bekijken-via-chromecast-of-apple-tv.html

 


Ik moet telkens opnieuw inloggen hier ook  te kunnen antwoorden 

Ik geraak niet meer binnen op de klantendienst.

Er zal een nieuwe decoder opgestuurd worden. Ik heb uitdrukkelijkbeen v5 gevraagd maar heb net mail gekregen dat het weer een v7 wordt en mijn verbinding kan die v7 niet aan


Via pick op een laptopscherm?Nee dank u. Sedert ik een v7decoder  heb heb ik nog geen enkele dag direct tv gehad. Steeds maar foutmeldingen

 


Morgen zullen de prox forummedewerkers je hierbij wel verder helpen.

Omdat je zegt mijn verbinding kan de v7 niet aan, welke max gegarandeerde snelheid wordt hier 

opgegeven → http://proximus.be/internetsnelheid 


@Tascha , kan je de app even volledig verwijderen en even opnieuw installeren.
Als je die gaat openen, mag je dit via je mobiel internet openen (niet via wifi).

 

 


@Charlotte.D Heb dit gedaan en alles terug in orde.Heel erg bedankt.😁


Reageer