Zowel in de app als on line geen producten te vinden.Proximus vraagt 9f ik klant wil worden of producten toevoegen.Maar kan niets doen.Hoe moet ik dit oplossen?
Tascha
Zowel in de app als on line geen producten te vinden.Proximus vraagt 9f ik klant wil worden of producten toevoegen.Maar kan niets doen.Hoe moet ik dit oplossen?
Tascha
Ik heb dit ook
Alsook geen TV meer
Als je er zelf niet in lukt om deze → producten te koppelen aan je MyProximus account dan zullen de proximus forummedewerkers je morgen hierbij wel kunnen verder helpen als ze hier terug langskomen.
NB; ondertussen best, indien het nog niet gebeurd is, zoveel mogelijk je → profielgegevens invullen/aanvullen : (inloggen - avatar aanklikken scherm rechts boven - profiel bewerken en opslaan)
Ben al meer dan 20jaar klant.Dit is altijd in orde geweest.Tot nu.Mijn profiel is ingevuld.
Tascha
anders is het wachten tot morgen want hier komt ook niemand meer langs van proximus zelf
In ieder geval morgen zullen ze dit wel verder voor u nakijken/oplossen.
Ik moet telkens opnieuw inloggen hier ook te kunnen antwoorden
Ik geraak niet meer binnen op de klantendienst.
Er zal een nieuwe decoder opgestuurd worden. Ik heb uitdrukkelijkbeen v5 gevraagd maar heb net mail gekregen dat het weer een v7 wordt en mijn verbinding kan die v7 niet aan
Via pick op een laptopscherm?Nee dank u. Sedert ik een v7decoder heb heb ik nog geen enkele dag direct tv gehad. Steeds maar foutmeldingen
Morgen zullen de prox forummedewerkers je hierbij wel verder helpen.
Omdat je zegt mijn verbinding kan de v7 niet aan, welke max gegarandeerde snelheid wordt hier
opgegeven → http://proximus.be/internetsnelheid
Als je die gaat openen, mag je dit via je mobiel internet openen (niet via wifi).
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.