Vraag

2 MyProximusaccounts samenvoegen of 1 verwijderen

  • 1 October 2020
  • 3 reacties
  • 213 Bekeken

Momenteel heb ik 2 MyProximus-accounts. 

De eerste heb ik destijds aangemaakt en is gelinkt aan een Pay&Gokaart. Hier wordt mijn @gmail-adres gebruikt als log in. 

De tweede is recenter, en daaraan zijn mijn eigenlijke GSM-nummer, dat van mijn echtgenote, mijn internet en mijn televisie aan gelinkt. Hier heb ik noodgedwongen mijn professioneel e-mailadres aan moeten linken, aangezien mijn @gmail-adres al in gebruik was. 

Graag had ik echter het eerste proximusaccount verwijderd/stopgezet, zodat ik het e-mailadres (@gmail) dat daar aan gelinkt is, in mijn tweede kan gebruiken. De accounts samenvoegen, is ook een oplossing. Ik heb geprobeerd in het eerste account mijn e-mailadres (@gmail) te wijzigen, zodat het vrij zou komen, maar dat is niet gelukt. Integendeel, nu kan ik er zelfs helemaal niet meer op inloggen en is het een hele soep. 

Ik heb al geprobeerd via wachtwoordwijziging en dies meer, maar ik geraak er op geen énkele manier meer in. 

De beste oplossing zou dus zijn om gewoon het MyProximusaccount dat gelinkt is aan die Pay&Go-kaart te verwijderen.

 


3 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Enkel Proximus-medewerkers op dit publieke forum kunnen dit voor u oplossen

Voor zover mij bekend kunt u een P&G-nr niet opnemen in een ander bestaand MyPx-account (voor abo)

Elke individuele P&G moet een afzonderlijk specifiek MyPx account hebben indien u wenst het verbruik over de laatste 30 dagen te kunnen volgen

Uiteraard is een P&G MyPx account niet verplicht en kunt u belkredeit en bonus opvolgen via #121# en #120# (en kunt u het specifieke MyPx account gewoon laten schrappen door een Px-mdewerker)

 

Voor zover mij bekend kunt u een P&G-nr niet opnemen in een ander bestaand MyPx-account (voor abo)

Heb hier persoonlijk nog niet lang geleden gesteld of dit al mogelijk was maar het antwoord dat ik toen gekregen heb van Proximus was nee, hierdoor zit ik met 5 verschillende Myproximus accounts

@BobDB ondertussen best, indien het nog niet gebeurd is, zoveel mogelijk je → profielgegevens invullen/aanvullen (In het veld "Ticket" kan je eventueel bijkomende gegevens plaatsen.) Zodat de proximus medewerkers hiermee direct aan de slag kunnen.

Dat belkrediet kan mij eigenlijk echt niet zoveel meer schelen. Desnoods mag men die account ook gewoon schrappen. 

Nu is het zo dat ik het e-mailadres dat ik wens te gebruiken op mijn standaardaccount niet beschikbaar is, aangezien het verbonden is aan die P&G-account. Ik heb dat in die P&G-account proberen wijzigen, maar nu kan ik er dus helemaal niet meer op inloggen. Onbegrijpelijk hoe log dit allemaal werkt. 

Ik heb sinds mijn overstap van telenet al voor vanalles nog wat moeten bellen. Ik begin er al spijt van te krijgen. 

Reageer