Vraag

Cloud

  • 24 mei 2019
  • 38 reacties
  • 480 Bekeken

Heb de Cloud perfect kunnen gebruiken op pc, smartphone en tablet tot +- 1 week geleden.
Ik kan inloggen en krijg het scherm "contacten". Indien ik verder naar de foto's of foto-albums wil,
krijg ik steeds "technische problemen, probeer later opnieuw. Aan dit later komt geen einde. De support heeft blijkbaar ook geen antwoord, want hier hoor ik niks meer van. Heeft iemand dit ook aan de hand ?

38 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Heb je exact dezelfde melding op alle toestellen? Welke besturingsystemen draaien deze eigenlijk?
Neen, alleen op pc en laptop. Op I-Phone I-Pad kan ik nog steeds zonder fout openen. Het rare is dat de Cloud wel mijn contacten weergeeft en dan de melding weergeeft " Er is een technisch probleem, probeer het later opnieuw". Foto's en Albums geven dadelijk de boven
vernoemde vermelding. PC en laptop op Windows 10, alles heeft thans perfect gewerkt.
Ter info: zal iets worden voor maandag als de Proximus medewerkers terug langskomen op het forum.
Reputatie 7
Badge +4
Neen, alleen op pc en laptop. Op I-Phone I-Pad kan ik nog steeds zonder fout openen. Het rare is dat de Cloud wel mijn contacten weergeeft en dan de melding weergeeft " Er is een technisch probleem, probeer het later opnieuw". Foto's en Albums geven dadelijk de boven
vernoemde vermelding. PC en laptop op Windows 10, alles heeft thans perfect gewerkt.

Aan onze kant staat je cloud profiel in elk geval correct, aangezien je het enkel op pc en laptop hebt vermoed ik dat het met de app zelf te maken zal hebben. Heb je de app op de pc / laptop al eens volledig verwijderd en opnieuw geïnstalleerd ?
Heb het nu nog eens volledig verwijderd en geïnstalleerd, maar het probleem blijft bestaan
Reputatie 7
Badge +4
Heb het nu nog eens volledig verwijderd en geïnstalleerd, maar het probleem blijft bestaan
Ik geef het door aan de betrokken dienst, van zodra ik antwoord krijg laat ik je hier iets weten.
Ondertussen kan ik met de I-Pad en I-Phone ook niet meer op de Cloud. Serverproblemen.
Reputatie 7
Badge +4
Er is op dit ogenblik wel een probleem met de app voor Cloud op iOS. Het is nog in onderzoek. Kan je me aub het type toestel en de iOS-versie doorsturen waarop je de problemen ondervindt. Dit kan ons helpen bij het vinden van de oorzaak.
Het is het type I-Phone 6 en I-Pad Air 2 - IOS 12.2 alsook Windows 10 op pc en laptop.
Reputatie 7
Badge +4
Het is het type I-Phone 6 en I-Pad Air 2 - IOS 12.2 alsook Windows 10 op pc en laptop.
Is bij deze ook doorgegeven, ik laat je hier iets weten wanneer we een antwoord krijgen.
werkt het dan ook niet op je W10 pc /laptop via http://www.proximuscloud.be ipv via de app
Reputatie 3
Badge
Heb ook cloud problemen en betaal al meer dan een jaar voor 50gb maar nu mag helemaal niet meer op cloud bij iPhone 8 !
Dikke melding als cloud klik van verbindingsproblemen probeer opnieuw
Maar zal aparte topic hierover maken
TUI: apart topic > https://nl.forum.proximus.be/myproximus-app-of-website-46/cloud-problemen-47582
Reputatie 7
Badge +4
Heb ook cloud problemen en betaal al meer dan een jaar voor 50gb maar nu mag helemaal niet meer op cloud bij iPhone 8 !
Dikke melding als cloud klik van verbindingsproblemen probeer opnieuw
Maar zal aparte topic hierover maken


Betreft het probleem met de iPhone 8 , er is momenteel een compatibiliteit probleem met IOS en de cloud app, om dit verder te kunnen onderzoeken zou je mij even de IOS versie van je iphone kunnen laten weten? Voor de andere problemen zal ik even op het andere topic verder werken.
Martin,

heb de door jou opgegeven link meerdere malen geprobeerd. Altijd dezelfde melding "Wij ervaren een technisch probleem. Probeer het later opnieuw". Als ik deze tekst delete, dan heb ik mijn contacten in de cloud. Wanneer ik dan naar mij foto's wil gaan, krijg ik weer dezelfde tekst als hier boven.
Reputatie 3
Badge
Heb met Apple zitten bellen en zij kunnen niets doen want deze cloud wij hebben dat moet Proximus oplossen !
Proximus schuift naar Apple en Apple schuif naar Proximus de klant blijft in de kou staan
Reputatie 3
Badge
Mijn iOS 12.13.1
Zit nu eigenlijk al vanaf 24/05 zonder cloud, hoor ook niks meer van Proximus……… langzame dood ?
Reputatie 3
Badge
Proximus zegt ook nog om zich eruit te praten Dat cloud is niet van Proximus maar thans is cloud ik hebt een app k van Proximus site heb
En de app heet thans cloud Proximus
Reputatie 3
Badge
Ook vreemd er verschillende Proximus klanten zijn die plots op zelfde tijd problemen met cloud hebben !
Louter ter info: ik werk niet met de cloud app zelf maar via mijn laptop gebruik ik
http://www.proximuscloud.be en dit werkt wel bij mij.
Martin, dit heb ik al x maal tevergeefs gebruikt. Het is gek dat alles zo maar wegvalt, zonder wijzigingen in het systeem ?
Ja daar zouden de specialisten ter zake bij Proximus natuurlijk meer moeten over weten wat er juist gaande is en waarom het bij sommigen niet meer werkt, hopelijk geven ze hieromtrent feedback of beter nog kunnen ze het oplossen...
Reputatie 3
Badge
Hoop ook Martin want is toch echt niet fijn dat cloud niet meer werkt .
Proximus lijkt geen idee te hebben wat er scheelt en in mijn geval althans schuift de technische dienst dit gewoon naar Apple

Zou eigenlijk na dit alles nu weten toch heel graag de echte iCloud willen maar waar kan ik deze downloaden ? Vind altijd alleen maar de cloud 😞
iCloud configureren op een iPhone, iPad of iPod touch >
klik hier :point-right: https://support.apple.com/nl-be/HT208681

Reageer