Beantwoord

Enkele vragen

  • 2 december 2020
  • 1 reactie
  • 94 Bekeken

Hebben jullie het volgende al eens moeten doen bij MyProximus (via de website)?

1) Bij het aanmelden af en toe een reCAPTCHA invullen
2) Na ingelogd te hebben logingegevens controleren en vervolgens op Bevestigen of Aanpassen klikken

Verbindingsduur te zien via MyProximus: tot 8/9/2020 was de ‘verbindingsduur’ van de modem heel vaak precies 24u. Nadien wisselend: de ene keer iets minder, de andere keer iets meer. Wat kan de reden zijn dat de verbindingsduur nu wisselend is? Er zijn geen problemen met het internet.

Bedankt voor de informatie.

icon

Beste antwoord door Martin 2 december 2020, 10:13

  1. ja 
  2. ja 
  3. inderdaad per dag om ± 24 in Myproximus , maar via de bbox inteface kun je de totale uur terugvinden dat de bbox opgestaan heeft 

bbox interface → http://192.168.1.1 inoggen als User met userwachtwoord dat op een sticker van je bbox staat.

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

  1. ja 
  2. ja 
  3. inderdaad per dag om ± 24 in Myproximus , maar via de bbox inteface kun je de totale uur terugvinden dat de bbox opgestaan heeft 

bbox interface → http://192.168.1.1 inoggen als User met userwachtwoord dat op een sticker van je bbox staat.