Skip to main content
In de app kan ik mijn verbruik niet zien.
Dag Olivier, bedoel je dat je via de myproximus applicatie je mobiele data verbruik niet kan raadplegen? MVG, Wim
Niets eigenlijk zowel van mobilus als internet als vaste telefonie. Er is momenteel geen verbruik beschikbaar voor dit product. Probeer later nog eens staat te lezen
Heeft iemand al een oplossing of is er een probleem met de app.

Ik heb hetzelfde probleem. Bij raadpleging krijg ik deze melding

 


@versluys001 Heb je al eens geprobeerd de app te verwijderen en opnieuw te installeren? Werkt het wel op de online versie van MyProximus via de website? https://www.proximus.be/login

Groetjes,
Antonella


Via de online versie van MyProximus werkt het wel. Blijkbaar was er vorige week een update van de app en sedert dan is de melding verschenen. Misschien zal het bij een volgende update wel lukken ? Ik heb nog niet geprobeerd de app te verwijderen en opnieuw te installeren. Zal dit eens doen. Bedankt voor de tip.


@versluys001 Mocht het na het opnieuw installeren van de app nog niet werken, laat je maar gerust iets weten. Groetjes, Antonella


Ik heb de app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd maar nog steeds dezelfde melding gekregen;


@versluys001  Dag, en als je de app gebruikt, zet je dan je wifi uit op het toestel en mobiele gegevens op?  Groetjes Luc


Ja, maar ondertussen was er een update van de app. We hebben die bewerkt en nu iwerkt alles terug normaal .


@versluys001 Fijn om te horen dat alles in orde is gekomen.Groetjes,Joel


Reageer