Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
De ideale categorie om Proximus te contacteren in geval van vragen
Recent actief
Ik gebruik Microsoft Outlook voor Mac (Versie 16.77.1 - Microsoft 365 abonnement). Ik kreeg de e-mail met als onderwerp ‘Bescherm je mailbox vandaag nog tegen fraudeurs’ maar de instructies die ik zie op https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mail_auth/particulieren/support/internet/e-mails-en-website/problemen-met-je-mailbox/bescherm-je-mailbox-om-e-mails-te-versturen.html?v1=email&v4=information&v6=authentification&V7email_security_2023. Heeft iemand gelijkaardig probleem?
Beste, Sinds enkele dagen kunnen we het merendeel, zoniet alle, opnames niet meer bekijken. Wanneer we een opname selecteren, kunnen we enkel de ondertiteling aanpassen. Meer kunnen we niet doen.Kan iemand ons hierbij helpen? Alvast bedankt!
Sinds de nieuwe zender Play Crime (zender 62 op Proximus tv) beschikbaar van vorige week vrijdag is het enkel mogelijk om de programma’s rechtstreeks te bekijken.Iers opnemen, programmeren ect lukt niet.Geen foutmelding er wordt gewoon niets uitgevoerd.Ik heb er sinds maandag al voor gebeld naar de klantendienst en er zou uiteindelijk een technieker vandaag langskomen maar die is niet komen opdagen.
Sinds enkele uren krijg ik steeds de melding dat de Ethernet kabel niet verbonden is.wanneer ik echter naar instellingen ga staat er dat deze weldegelijk verbonden is.Gevolg: ik kon eerst wel nog alle zender bekijken, met haperingen. Hierna zowel de decoder als bbox opnieuw opgestart/gereset, zonder succes.op de tv decoder krijg ik nu zelfs enkel ‘apps’ en helemaal geen tv zenders meer.de V7 decoder is rechtstreeks via een ethernetkabel naar een ethernet poort verbonden. iemand enig idee hoe ik dit oplos?ook met kabel uittrekken en 10min wachten etc werkt het niet. Wifi/internet via diezelfde ethernetpoort & kabel werkt wel op laptop
Beste Proximus,Al 5 dagen lang word ik van het kastje naar de muur gestuurd.Dat de aanpassing van paygo herlaadkaart naar abonnement op uurtje of 2 in orde zou zijn. Mijn vader heeft dit dringend nodig omdat hij in het ziekenhuis ligt. Na 4 keer naar de klantendienst te bellen deze week ben ik het kostbeu. Als het morgen om 12u s'middags niet in orde is. Dan gaan we met alles weg bij Proximus. Genoeg is genoeg. Klantennummer: 10022396 En weer niet, jaja het komt over een paar uurtjes in orde.
maandag was het probleem opgelost maar er is nu weer geen telefoon, hij kan nu weer niet bellen, vorige item (papa zonder telefoon) is nog maar afgesloten en weeral problemen
Beste een bepaalde persoon met orange als provider probeert me te bellen en krijgt dan bericht dat mijn nummer niet bestaat. Whatsapp lukt wel. Hebben jullie hiervoor een oplossing?
Sinds kort kan ik niet meer aanmelden bij proxiumus cloud. Ik krijg error code 1008 "Kon geen account vinden met opgegeven identifier". Ik heb de betalende optie van 1 Tb opslag. Dat wordt ook gefactureerd, maar in my proximus zie ik niet meer staan dat deze optie geactiveerd is. Ik kan ze dus ook niet meer uitschakelen.
Kan nergens mijn GID code vinden en chat geeft al twee dagen geen antwoord. Wat kan ik doen?
Beste,Na het vaststellen met uw diensten dat mijn TV BOX defect was werd mij een nieuwe opgestuurd. Na vijf dagen was die nog niet toegekomen en werd mij een tweede opgestuurd. Ondertussen kwam de eerste aan en stuurde ik de defecte box terug met het retourlabel. Nu ontving ik de tweede (overbodig ondertussen) die ik wil terugsturen maar daar is geen retourlabel bij. Ik heb gisteravond ( 9 jan)een chat gedaan met de medewerker van de Assistant chat en die beloofde mij een retourlabel te sturen maar tot nu niets ontvangen ! In de spam mail is ook niets te vinden. Hoe op te lossen ?Dank voor een antwoordje.
Hallo, heeft er iemand ervaring met een stilstaand beeld tijdens reclame? Telkens decoder herstarten!
Beste,Op zaterdagavond 27 januari 2024 stelde ik vast dat mijn vaste lijn niet naar behoren werkte. Als er mij iemand opbelde rinkelde de telefoon slechts 2x en het was gedaan. Doordat ik nummerherkenning heb op mijn vaste lijn kon ik de persoon die mij opbelde zelf terugbellen; de lijn was echter niet zuiver. Iedere keer als ik werd opgebeld rinkelde het toestel slechts 1 of 2x. Op woensdag 31/01 zat er enorm veel gekraak op de lijn en op donderdag 1/2/2024 stelde ik vast dat de vaste lijn helemaal niet meer werkte.Ik heb op vrijdag 2/2 Proximus gecontacteerd; er moest iemand langskomen. Er is een technieker geweest op donderdag 9/2 die de nodige interventie deed. Vanaf die dag werkte de vaste lijn opnieuw maar mijn nummerherkenning was niet meer geactiveerd. Ook dit bracht de technieker voor mij in orde: mijn nummerherkenning is terug geactiveerd vanaf 12/02.Concreet:Kon niemand mij op het vaste toestel bereiken van 27/1 tot en met 08/02; Had ik helemaal geen vaste lijn meer van 01/0
Wie kan mij helpen? Telkens dat ik mijn nieuw wachtwoord van mijn wifi wil bewaren krijg ik de volgende foutmelding: Er is een technisch probleem, gelieve support te contacteren.Details van de foutKopieer trace IDKopieer de stapel met foutenKopieer hoofdoorzakenTechnisch bericht: Internal errorTrace ID: da816db0cb3bdd0bhoofdoorzaken:[ { "requestPath": "/capability/business/b254-01/services/customerfacingservice/flv000452/v1/service/oss-9441454", "code": "7" }]Stapel met fouten:Sluiten
Vanaf 18/01/2024 t.e.m.22/01/2024 geen gebruik kunnen maken van de diensten van Proximus ( geen tv, internet en vaste telefoon) Toch moet ik de volledige maand januari betalen. Nochtans werd me telefonisch gezegd dat daar automatisch rekening zou mee worden gehouden, niet dus.Kan dat hier bewerkstelligd worden of moet ik daar terug telefonisch contact voor opnemen? Ik had dat hier al eerder aangekaart in een ander topic maar daar werd geen gevolg aan gegeven.
Gisteren werd bij ons een internet box V1 bis gïnstalleerd, ter vervanging van BBox3 . Dit om telefoon via VOIP te laten gebeuren.Vroeger konden wij via 192.168.1.1 in onze BBOX 3 om de instellingen na te gaan.Blijkbaar lukt dat niet meer met deze Internet Box V1 bis.Filmpje op Proximus toont wel dat in MYPROXIMUS de gegevens zichtbaar zouden zijn en daar zou ook bijvoorbeeld WIFI dienen teruggevonden te worden. Blijkbaar is dat bij ons niet het geval.Hoe komen wij in de Internet V1 bis box of kunnen wij de instellingen ervan vinden in MyProximus ? ro
Het is mij opgevallen dat de uitrol van 5G bij proximus trager gaat dan bij Telenet. Nu heb ik onlangs een data simkaart en heb met telenet op veel plaatsen bereik van 5G. Als ik dit bekijken van Proximus dan heb ik meer 4G signaal dan 5G signaal. Ook merk ik dat het niet zo vlot gaat op het 4G netwerk maar dat is een ander verhaal. Dacht dat proximus voor aan stond met de uitrol van 5G maar merk wel dat Telenet nu een streepje voor heeft op de uitrol erin. Hopelijk gaat Proximus hier nog wel wat sneller in uitrollen aangezien het nu wel een beetje achter blijft.
ik slaag er niet meer in om mijn paswoord te wijzigen van m’n oude @belgacom.net account en na enkele fijne gesprekken/chats met medewerkers van Proximus krijg ik het nieuws dat dit geen product is van Proximus en dat om een vraag te laten behandelen ik eerst 35€ hoor te betalen om de vraag te laten behandelen door een derde partij.ZIjn de belgacom.net accounts in de loop van het laatste kwartaal van 2023 afgeschaft? Ik lijk hierover geen informatie te kunnen terugvinden.Is het nog mogelijk om het paswoord te resetten en wat moet ik hiervoor doen? Het lukt niet meer via myproximus.dankjewel voor je hulp
Onlangs verplicht om over te schakelen naar een nieuwe v7 recorder met enkel cloud opnames. Als ik nu een opname wil bekijken krijg ik telkens een rood scherm. Gisteren werkte dit wel. Gewoon TV kijken werkt ook.
Hallo, Mijn tv-box had het verleden weekend (11/12/22) begeven. Tijdens het telefonisch contact dat ik had met een medewerker van proximus werd gezegd dat men een nieuwe zou opsturen en dat ik de defecte zou moeten terugsturen, De instructies daarvoor zouden in een bijgevoegde brief met de box meegeleverd worden. Ik heb vandaag (13/12/22) de nieuwe tv-box ontvangen, maar er zit geen brief bij. Ook op myProximus is onder Opvolging niets zichtbaar. Wil dat zeggen dat ik de defecte tv-box dan niet moet terugsturen? Graag een duidelijk antwoord en/of instructies. Zodat er geen onterechte kosten verschijnen op mijn factuur. Uit klachten van anderen blijkt immers dat dit wel eens het geval kan zijn…. Met vriendelijke groetFilip
Geachte, Bij mijn huidige factuur stel ik vast dat mijn korting van 5 euro (uw trouw beloond: internet) is weggevallen. Graag had ik dit verlengd gezien. Met vriendelijke groeten,
SIM kaart dient enkel voor data en is geplaatst in een TP-Link die verbonden is met verschillende laadstations. Laadstations hebben elk een apart IP-adres via de TP-Link.Hoe zou ik de TP-Link vanop afstand kunnen benaderen?
Hej !Voor mijn reis door Zweden heb ik 2 simkaarten van Proximus. 1 voor m’n gsm en 1 voor m’n 4G router HUAWEI 4G CPE3 ( model B535-333 ).Met geen van beide sims kan ik hier verbinding maken via de 4G router, beide ook getest op gsm en dit geeft geen verbindingsproblemen … Momenteel zit er een Zweedse simkaart in de router die wel verbindt, maar helaas is het voor me onmogelijk deze ter herladen als niet inwoner ( tenzij middels een rit van 6 uur heen en weer ) Iemand enig idee of er een bepaalde instelling moet gebeuren op een SIM kaart / abonnement van proximus om 4G op router te activeren ofzo ?Dank Jan
Oude opnames zijn na de installatie niet beschikbaar. Ik zie ze wel op Pickx op de laptop.
In een ander topic zei @HadewychT vandaag dat ”de oudere decoders (V4 en V5) niet [zullen] blijven werken omdat ze op een verouderde technologie werken”.Zal dit gefaseerd verlopen en uiterlijk wanneer worden de oudere decoders vervangen? Ontvangt men in een dergelijke situatie kosteloos een v7-decoder? Is het correct dat V4 en V5 ook niet meer teruggestuurd dienen te worden?Bedankt voor de informatie.
Met de regelmaat van de klok hebben wij problemen met onze tv. We krijgen dan de melding dat er geen verbinding is met het netwerk. Soms is het probleem opgelost door de decoder te resetten, soms ook niet. Dit gebeurt toch wel een 3tal keer per week. Dit kan toch niet de bedoeling zijn! Is dit een gekend probleem?
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.