Skip to main content

Beste, 

 

Al het hele weekend probeer ik een prepaid kaart op mijn naam te identificeren. De website waar je dit hoort te doen (https://www.proximus.be/prepaid-identification/nl/Segment-Q4-template/ZWP__/identification) laadt niet. 

Misschien via de app (waar ik me via itsme kan identificeren), functionaliteit niet te vinden…….

Dan maar via het call center vandaag. Kunnen ze me niet verder helpen. Moet ik naar proximus winkel! 

Kortom, een heel weekend tijd verlies een geen oplossing. En nu nog tijdverlies (en parkeerkosten) om naar Proximus winkel te gaan.

Kan dit niet anders?

 

@H007 

in de meeste gevallen lukt de identificatie online wél… soms valt het niet mee en hebben we geen andere snelle oplossing dan naar een proximus winkel te gaan.

We bieden onze excuses aan dat het bij jou niet gelukt is.

De betrokken dienst is op de hoogte van het probleem en zoekt naar een blijvende oplossing.

Nogmaals excuses.

vriendelijke groeten,

Tina


Volgens mij moet al een ganse tijd gebruik gemaakt worden van uw identiteitskaart en daarvoor moet je beschikken over een kaartlezer. Als die er niet is zal het toch een proximuswinkel worden.