Wanneer wordt mijn bestelling geleverd gsm met abonnement
Wanneer wordt mijn bestelling geleverd gsm met abonnement
Goedeavond,
Ik ben er weer... Had begrepen enkele weken terug dat het niet leverbaar is.. Heb nu al meerder malen gevraagd om mijn geld terug te storten.. 21 december betaald... Zitten nu in februari... Er moet toch iemand zijn die dat kan regelen.
Groet Marcel
Dank je wel.. Antonella
Beste,
Ik heb nog geen track and trace code ontvangen.
bestelnummer is: R00000034013416939
groeten!
ik kan zien dat de transporteur bezig is met de verwerking en verzending…
meer info zal nog volgen; voorziene levering op dit moment : 25-2.
groetjes
Tina
Hallo
op 11/04/2023 heb ik een iPhone 14 plus besteld die de 13de zou moeten toekomen. Heb mijn iPhone onmiddellijk betaald en een datum gekozen voor de levering. Na de bestelling heb ik geen bevestiging via mail gekregen hoe kan dit?
TIP: Omdat de PX forummedewerkers direct aan de slag zouden kunnen om dit verder te onderzoeken en meer informatie te kunnen geven: Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is), (in het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden), privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.
Hallo
op 11/04/2023 heb ik een iPhone 14 plus besteld die de 13de zou moeten toekomen. Heb mijn iPhone onmiddellijk betaald en een datum gekozen voor de levering. Na de bestelling heb ik geen bevestiging via mail gekregen hoe kan dit?
Zo zit het dus.
Ze geven aan dat t 2 dagen nodig heeft. Ik wacht nu al veel langer en blijkbaar is dit al jaren een probleem bij Proximus. En de chatmedewerker hangt dus gewoon een lul verhaal op. Ze zeggen dat er een systeemfout gaande is en dat dit snel hersteld zal worden. Blijkbaar lukt het herstel niet als ik zie hoe lang dit al gaande is November 2020 en het is nu april 2024.
Ter info: Forum Profiel
klikken op jouw ‘icoontje’/avatar
> Mijn profiel > Bewerk profiel
> vakken aangeduid met (privé) zijn alleen zichtbaar voor proximus medewerkers
> daar je gevraagde gegevens aanvullen, en
> Sla wijzigingen op en laat ons dit weten
Wacht je op een bestelling? indien ja: We hebben je gegevens nodig zodat we dit kunnen nakijken.
groeten
Tina
Kan er voor mij nagekeken worden wanneer mijn gsm precies zal geleverd worden? Ik hang al enkele dagen op hetzelfde punt. Mijn nummer is al overgeschakeld naar Proximus maar mijn huidige gsm ondersteund geen Esim. Ik ben dus al enige tijd onbereikbaar en kan zelf ook niemand bellen. Het is dus wel handig om te weten wanneer mijn gsm zal geleverd worden.
van zodra Bpost van PX de gegevens van het te verzenden pakje binnenkrijgt zal je een mail van Bpost binnen krijgen met een voorziene leveringsdatum en T&T code.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.