Skip to main content

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd gsm met abonnement 

 

 

@Ronny Sauwen  Naar aanleding van het onderzoek dat lopende is bij Proximus en Bpost in verband met de 1ste levering (monitor in plaats van gsm) wordt er gevraagd om een foto door te sturen van elke zijde van de doos (6 in totaal). Er zou namelijk nog een andere label op moeten staan in verband met de levering. Kan je me deze foto’s via deze weg bezorgen? Alvast bedankt. Groetjes, Antonella


Goedeavond, 

Ik ben er weer... Had begrepen enkele weken terug dat het niet leverbaar is.. Heb nu al meerder malen gevraagd om mijn geld terug te storten.. 21 december betaald... Zitten nu in februari... Er moet toch iemand zijn die dat kan regelen. 

Groet Marcel 

 


@Nekima  Dossier 47067490 is hiervoor in behandeling bij de bevoegde dienst. Ik stuur je opmerking door naar de dossierbeheerder en vraag haar om jou zo spoedig mogelijk te contacteren. Groetjes, Antonella


Dank je wel.. Antonella

 


Beste,

 

Ik heb nog geen track and trace code ontvangen.

bestelnummer is: R00000034013416939

groeten!


@nourae 

ik kan zien dat de transporteur bezig is met de verwerking en verzending…

meer info zal nog volgen; voorziene levering op dit moment : 25-2.

groetjes

Tina


Hallo

 

op 11/04/2023 heb ik een iPhone 14 plus besteld die de 13de zou moeten toekomen. Heb mijn iPhone onmiddellijk betaald en een datum gekozen voor de levering. Na de bestelling heb ik geen bevestiging via mail gekregen hoe kan dit? 


TIP:  Omdat de PX forummedewerkers direct aan de slag zouden kunnen om dit verder te onderzoeken en meer informatie te kunnen geven: Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is), (in het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden), privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.

Hallo

 

op 11/04/2023 heb ik een iPhone 14 plus besteld die de 13de zou moeten toekomen. Heb mijn iPhone onmiddellijk betaald en een datum gekozen voor de levering. Na de bestelling heb ik geen bevestiging via mail gekregen hoe kan dit? 

 


@Alyssia  Dag, deze zou vandaag geleverd worden. Groetjes


Zo zit het dus.

Ze geven aan dat t 2 dagen nodig heeft. Ik wacht nu al veel langer en blijkbaar is dit al jaren een probleem bij Proximus. En de chatmedewerker hangt dus gewoon een lul verhaal op. Ze zeggen dat er een systeemfout gaande is en dat dit snel hersteld zal worden. Blijkbaar lukt het herstel niet als ik zie hoe lang dit al gaande is November 2020 en het is nu april 2024. 

 

 

 


Ter info:  Forum Profiel

 klikken op jouw ‘icoontje’/avatar

> Mijn profiel > Bewerk profiel

> vakken aangeduid met (privé) zijn alleen zichtbaar voor proximus medewerkers

> daar je gevraagde gegevens aanvullen,  en

> Sla wijzigingen op en laat ons dit weten

@Erwin1972 

Wacht je op een bestelling? indien ja: We hebben je gegevens nodig zodat we dit kunnen nakijken.

groeten

Tina


Kan er voor mij nagekeken worden wanneer mijn gsm precies zal geleverd worden? Ik hang al enkele dagen op hetzelfde punt. Mijn nummer is al overgeschakeld naar Proximus maar mijn huidige gsm ondersteund geen Esim. Ik ben dus al enige tijd onbereikbaar en kan zelf ook niemand bellen. Het is dus wel handig om te weten wanneer mijn gsm zal geleverd worden.


@SophieTJ Leveringsdatum is voorzien maandag 06/05/2024.Groetjes,Joel


@Joel M krijg ik dan ook een track and trace code? Ik had deze maandag besteld met leveringsdatum vrijdag. Maandag kreeg ik de melding dat mijn gsm in voorraad was dus het kost al over de 5 dagen om deze te leveren. Ik had graag men zending meegevolgd


van zodra Bpost van PX de gegevens van het te verzenden pakje binnenkrijgt zal je een mail van Bpost binnen krijgen met een voorziene leveringsdatum en T&T code.


Reageer