Skip to main content

Kan iemand van de PX moderatoren dit laten escaleren naar de IT dienst bij Proximus.

Ik heb mijn bestelling ( ordernummer staat in het veld Privé in mijn profiel) ontvangen op 13 Februari 2024 . Doch in MyProximus staat dit order nog open met de koerier onderweg, ook staat er dat ik mijn Proximus materiaal niet heb teruggestuurd voor 2 Maart 2024  en ik een aanrekening zal krijgen eerstdaags hiervoor.

Er waren problemen met de afhandeling van de bestelling, ik kon zien wat ik besteld had en bevestigd werd per email. maar de klantendienst kon niet zien wat ik had besteld en in MyProximus stond er ook niet bij de opvolging wat ik had besteld. Bestelling ging op 9 Februari 2024 worden geleverd Maar de logistieke deinst van Proximus kon niets verzenden omdat ze niet wisten wat ik had besteld.

Ik moest vervolgens het formulier renunciation - herroepingsformulier invullen om zo het order zichtbaar te maken voor de achterliggend dienst (want ik kon in dit formulier na invullen van het ordernummer de details van het bestelde toestel zien daarom  dat ik gevraagd werd dit in te vullen online en te versturen zodat de bevoegde dienst kon zien wat er effectief besteld en betaald was)

En inderdaad op 12-02-2024 kreeg ik de melding dat mijn bestelling was gevonden en ging worden verzonden. En werd deze geleverd op 13-02-2024.

Doch heeft dit het order geblokkeerd in MyProximus door de herroeping die  niet moest gebeuren.

Via de Schaker functie in de MyProximus App kunnen ze mij niet helpen , dient te gebeuren door iemand van de klantendienst die dit moet escaleren naar IT kreeg ik als antwoord.

Hiervoor telefonisch contact opnemen met de Klantendienst is niet evident , ze begrijpen er niets van en vinden via het ordernummer niets terug.

In het veld  Ticket Privé   in mijn profiel staat ook  de track & trace link van de verzending door Proximus van mijn bestelling.

Vriendelijke groeten, Patrick

Dag @Pat52  Ik maak hiervoor IT-Ticket IM12485325 want ook ik kan het order niet terugvinden (en bijgevolg dus niet sluiten). Als we meer info hebben, volgt er feedback! Groetjes, Heidi


Dag @Pat52  Ik maak hiervoor IT-Ticket IM12485325 want ook ik kan het order niet terugvinden (en bijgevolg dus niet sluiten). Als we meer info hebben, volgt er feedback! Groetjes, Heidi

Dag @HeidiE  Ik heb je via een privé bericht nog extra informatie gestuurd over deze bestelling ( kreeg het niet allemaal geplaatst in het ticket privé)  Misschien dat je het met deze info kan terug vinden. Groetjes , Patrick

 


Dag @HeidiE kan je nog eens vragen aan IT om werk te maken van het Ticket IM12485325.

Order staat nog steeds open in de opvolging in My Proximus . 

Ik krijg hierdoor ( als ik iets wil toevoegen / bestellen/ aanpassen ) nog steeds de melding dat ik niets kan toevoegen / bestellen of aanpassen in MyProximus omdat er nog een lopend order is. 

Bedankt alvast , vriendelijke groeten, Patrick


Dag @Pat52 ik maak dossier 54432123 voor verder nazicht!


Dag @HeidiE  ik ben vandaag gecontacteerd geweest door een Proximus medewerker die me melde dat het probleem verholpen is. Na een check/controle via My Proximus terwijl in gesprek met jullie medewerker op haar vraag ,  kon ik bevestigen dat het  in orde is.

Dossier mag dus worden afgesloten .

Nogmaals dank , vriendelijke groeten, Patrick


Reageer