ik heb een bestelling geplaatst voor een smartphone + abonement ik heb 2 maal de mail gekregen voor de ID card bevestiging heb het 2 maal gedaan maar geen amtwoorden of bestelling ontvangen tot nu toe.
duurt allemaal veel te lang .. tegen eind van deze week!! ga ik annuleren als ik niks hoor! met telkens ja achterliggends dienst is dit aan het nachecken!!! heb zo vaak bij andere providers online besteld altijd netje en vlot!!! hier word je telkens van die ene chatrobot naar de andere gestuurd!!!! service is echt waardeloos!!!! Stuur je 10x je id en nog steeds komt er geen vooruitgaan!!!!! PROXIMUS PAS JE INFORMATIE AAN!!! 2 WERKDAGEN GELEVERD!!!!! OOONNZINNNNNNN!!!!!! MIJN GEDULD RAAKT OP!!!!!
@Cindyboeckmans Onder welk klantnummer en naam heeft men de bestelling gedaan.Heeft u de betaling kunnen uitvoeren en heeft men een weborder.Welk toestel en abonnement had u gekozen.Kan u dit aanvullen op uw profile.Dan kijk ik het even na voor u.Groetjes,Joel
@DeSzo2608 Is het ondertussen in orde geraakt, indien niet graag klantgegevens(klantnummer, naam, adres, gsm-nummer)aanvullen op uw profile.Dan kijk ik het even na voor u.Wat wou u juist bestellen?Groetjes,Joel
Ik heb vorige week vrijdag via webshop (mooi geregeld , dacht ik) van Proximus een abo met een hele dure telefoon besteld. Deze ging twee dagen geleden geleverd worden… natuurlijk op de dag van de aangekondigde levering, verdwijnt de gsm van de radar. Onvindbaar. Natuurlijk mijn twijfels over betrouwbaarheid Bpost. Heb bpost gebeld, dan Proximus. Ticketje geopend en de boodschap is “wachten” … intussen bericht van bpost gekregen: “uw zending is verdwenen, contacteer proximus voor een claim” … proximus gebeld en rara… wacht nog maar even meneer. Niks kunnen ze er aan doen. Dus, je betaalt voor een gsm, kan niet eens kiezen om een duurdere Premium service te gebruiken , maar als Bpost dan je pakketje verduistert is het op jouw rekening. ... Op dit Forum heel wat, mensen die bijna 2 maanden rond dolen op zoek naar een antwoord. Ga ik nu in de situatie komen waar de uitkomst is dat ik twee maanden ga moeten wachten? heeft iemand positieve ervaring… de dames van de klantendienst via de telefoon en chat doen er alles aan om maar weinig of beperkte opvolging te bieden. De zoektocht naar de gsm langs hun kant doen, en mij gewoon een nieuwe gsm sturen in ver buiten een logische redenering…
dikke zucht al 3 dagen… Proximus… take your resposabilities!!! Heb mijn vrouw bij jullie gezet met 24 maand getrouwheid, zelf verlengd met 24 maanden + alle telco bij jullie voor meer dan 10 jaar. Beetje integriteit zou fijn zijn he.
Heb net uw situatie bekeken… is een flash forward voor wat mij staat te wachten. Onbetrouwbare dienst van Bpost. Die mannen weten echt wel als proximus op die doos staat dat er 8/10 kans is dat ze de inhoud in het buitenland kwijt kunnen. Easy money. En Proximus… die speelt pilatus blijkbaar.
Voor mij is dit spelletje al 2 weken aan de gang, ik ben benieuwd of ik voor kerstmis nog ga geholpen worden.
Bpost bezorger steelt een pakket van Proximus ,de klant moet hiervoor boeten.
Het enige dat ik hoor is “geduld hebben” “wachten” “procedures”.
Sorry maar ik als klant die betaald heeft voor een dienst en/of product heb hier totaal geen boodschap aan.
Ikhad ondertussen al een nieuw pakket kunnen gehad hebben en de 2 multimiljoen bedrijven kunnen dit onderling oplossen.
Ik zit hier al 2 weken zonder telefoon en zonder mijn nummer, en binnen enkele dagen gaan ze wel al de eerste rekening crediteren van mijn bankrekening (dat gaat uiteraard wel snel).
@Erw1n ik hoop dat je snel geholpen wordt maar je hebt mijn topic al gezien dus verwacht je maar aan hetzelfde liedje.
En dit allemaal omdat er een bezorger zo tof is om paketten te ontvreemden, het is blijkbaar moeilijk om van andermans gerief af te blijven.
Om uw belangen te vrijwaren lijkt het mij aangewezen dat u per aangetekend schrijven een formele ingebrekestelling stuurt naar beide bedrijven en tegelijkertijd althans bij Proximus een eventuele aanrekening van gsm en abo betwist
Indien de verzending gebeurt op risico van de verzender dienen Proximus en Bpst het onderling op te lossen
Ik heb op 22/11/2020 een gsm bestelt een afbetaal 549 euro betaal en tot nu nix gehoord over mijn bestalen,
Ik heb contact met proxious en hun me vertal ik betaalt ne , en tot nu de problem niet opgelost , ik wet niet war moet ik doen. Mijn klant no 62*******
Ik heb op 3/12 een iphone besteld met abonnement. Deze is nog altijd niet geleverd geweest.. Er staat bij mijn status dat ze het nog altijd klaar aan het maken zijn. Kan er mij iemand vertellen hoelang dit kan duren of ik nog moet wachten??
Gewoon afwachten tot een proximus forummedewerker hier de draad opneemt, om je hierbij verder te helpen, dit zal hoogstwaarschijnlijk pas morgen zijn omdat de achterliggende diensten eventueel moeten kunnen aangesproken worden.
@DC cesar Sorry voor de late reactie.Ik veronderstel dat ondertussen alles in orde is gekomen.Indien niet, geef een seintje voor verder nazicht.Groetjes,Joel
@mvrimmi Sorry voor de late reactie.Volgens mijn gegevens zou ondertussen alles in orde zijn gekomen.Indien niet, laat het me weten via deze weg voor verder nazicht.Excuses alvast voor het geleden ongemak.Groetjes,Joel
@mustafakhaleelsaeed Voor jou werd dossier 46909373 opgemaakt. Zodra deze in behandeling komt, neemt de dossierbeheerder met jou contact op. Groetjes, Antonella
Hoe kan ik mijn bestelling volgen wanneer deze geleverd wordt ik heb maandag i phone 12pro besteld met nieuw abonement maar vind deze nergens terug wanneer deze geleverd wordt ?
Ik heb op 7/12 een gsm besteld. Wanneer wordt die geleverd? Het is nu 16/12. Normaal 2 dagen maar met bpost kon dat een dagje later zijn !!!!! Lange dagen bij bpost?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.