Ik geraak via MyProximus niet meer in mijn Cloud, en ook niet via de app op m'n laptop. Ik krijg "foutmelding 2055". De klantendienst verwijst me naar dit forum. Enig idee hoe dit op te lossen, aub ?
Ik geraak via MyProximus niet meer in mijn Cloud, en ook niet via de app op m'n laptop. Ik krijg "foutmelding 2055". De klantendienst verwijst me naar dit forum. Enig idee hoe dit op te lossen, aub ?
Nee, werkt ook niet...Het was al een tijdje geleden dat ik die nog heb gebruikt, maar ik betaal er wel elke maand voor. En sinds 3 weken probeer ik er op te geraken, en het lukt niet...
Omdat de PX moderatoren dit verder bij hen zouden kunnen natrekken, als ze de draad hier opnemen:
Noteer in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is).
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden indien je dit wenst.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op".
Meldt het hier zodra dit gebeurd is.
Gebeurd, Martin.
Ik heb je account voor Cloud opnieuw gekoppeld.
Lukt het nu om toegang te krijgen?
Geert
Nee, ik krijg nog steeds dezelfde foutmelding, Geert...
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.