@MacHeels
Kan je de serie bv wel bekijken via pickx app of via http://pickx.be
Ik veronderstel dat je met herstarten en resetten zowel de bbox als de decoder bedoelt en als er tussen decoder en bbox een draadloze oplossing staat dat je deze ook eens herstart hebt.
PS: PX medewerkers komen vandaag niet op het forum maar je kunt mss proberen om naar de helpdesk te bellen 080022800 als je dit wenst.
@MacHeels Kan je je klantgegevens toevoegen aan je forumprofiel? Dan kijken we het even voor je na.
Hier momenteel eveneens de melding “serverfout” zoals ik hier op veel posts kan vinden.
TV kijken naar opgenomen programma’s gaat niet.
Film huren gaat niet
Via de App (op mijn PC bijvoorbeeld online ook) kan ik wel kijken
Graag een oplossing a.u.b.
@Johan_Swi Sorry voor de late reactie. Ondervind je deze problemen nog steeds ? Heb je ook problemen met live TV ?
Hoe is je decoder verbonden met je modem (b-box) ?