Mijn galaxy A54 die ik kocht op 29/11/2023 bij proximus Mol, is intussen voor de derde keer in 2 maanden binnengebracht voor reparatie. Toestel werd gekocht met abonnement, waarvan ik vanaf nu de betaling stil leg, tot de issue is opgelost. Ik geen deftig werkende telefoon, proximus geen centen, zo simpel is het. Het toestel had bij de 2e herstelbeurt al moeten geswapt worden, en geen hard reset doen zoals nu gedaan is. Als het toestel nu niet geswapt wordt, ga ik gewoonweg proximus dagvaarden.
Weet dat Proximus hier geen zeggenschap in heeft of het toestel mag worden geswapt. Het is aan Samsung zelf die deze beslissing maakt niet de verkoper van het toestel. Proximus heeft enkel een samenwerking om het toestel te mogen verkopen maar de fabrikant zelf bepaald de regels.
Ooit in het verleden kocht ik ook een iPhone via Orange met een abonnement. Toestel na drie maanden defect en terug gegaan. Die stuurde het toestel op en maanden was ik dat toestel kwijt. Dan gevraagd wanneer ik het terug kreeg maar er was geen antwoord. Tot ik een paar dagen later weer terug ging en hebben ze die firma gebeld van Apple waar die lag en die hebben toen beslist dat ik mijn geld terug kreeg.
Beste, we hebben alles geprobeerd, zelfs een lader van 180 watt in de proximus shop, maar het toestel laadde niet op, ook niet bij 12% accu toen ik hem terug binnenbracht. Het toestel zou nu naar een externe firma zijn doorgestuurd...
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.