Skip to main content
Vraag

Probleem toegang Cloud


  • Apprentice
  • 3 reacties

Ik geraak via MyProximus niet meer in mijn Cloud, en ook niet via de app op m'n laptop. Ik krijg "foutmelding 2055". De klantendienst verwijst me naar dit forum. Enig idee hoe dit op te lossen, aub ?

 

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

7 reacties

Martin
  • 33949 reacties
  • 22 april 2024

werkt het nog via https://www.proximuscloud.be/

NB: valt wel af en toe voor zie → Cloud error 2055


  • Auteur
  • Apprentice
  • 3 reacties
  • 22 april 2024

Nee, werkt ook niet...Het was al een tijdje geleden dat ik die nog heb gebruikt, maar ik betaal er wel elke maand voor. En sinds 3 weken probeer ik er op te geraken, en het lukt niet...


Martin
  • 33949 reacties
  • 23 april 2024

@Luc D 

Omdat de PX moderatoren dit verder bij hen zouden kunnen natrekken, als ze de draad hier opnemen:
Noteer in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is).
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden indien je dit wenst.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". 

Meldt het hier zodra dit gebeurd is.


  • Auteur
  • Apprentice
  • 3 reacties
  • 24 april 2024

Gebeurd, Martin.


GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 2219 reacties
  • 30 april 2024

@Luc D 

Ik heb je account voor Cloud opnieuw gekoppeld.

Lukt het nu om toegang te krijgen?

 

Geert


  • Auteur
  • Apprentice
  • 3 reacties
  • 5 mei 2024

Nee, ik krijg nog steeds dezelfde foutmelding, Geert...


HadewychT
Forum|alt.badge.img+4
  • Community Manager
  • 3527 reacties
  • 6 mei 2024

@Luc D Dan kan je best rechtstreeks met de specialisten contact opnemen via dit formulier. Nadat je je nr hebt ingegeven, kies je voor ‘Technische vraag’ en daarna ‘Internet’ en ‘Cloud’.