Skip to main content

Beste,


Bij het inloggen met Pickx, krijg ik de melding dat er een problemen zijn met de instellingen  van mijn account.

Deze foutmelding krijg ik zowel op mijn tablet als op mijn gsm. Heb de stappen ondernomen met cache ledigen, app verwijderen, etc…, niets.

Op de pc lukt het wel om in te loggen.

Heb je mss PickxNew geinstalleerd  ?


Nee, gewoon Proximus Pickx.


Heb je mss PickxNew geinstalleerd  ?

Nee, gewoon Proximus Pickx.


Best een reactie van een PX moderator afwachten als ze maandag hier weer de draad opnemen.


Best een reactie van een PX moderator afwachten als ze maandag hier weer de draad opnemen.

Is wel een lange draad he :)


Valt inderdaad wel eens voor dat de een bericht meerdere dagen niet opgemerkt werd, maar hopelijk 

wordt je morgen door een @PX_moderator verder geholpen . 


Valt inderdaad wel eens voor dat de een bericht meerdere dagen niet opgemerkt werd, maar hopelijk 

wordt je morgen door een @PX_moderator verder geholpen . 

Zal maar stilletjes aan zien voor alternatieven.. Een geluk dat we niet teveel tv kijken.


Het duurt inderdaad lang vooraleer een  @PX_moderator reageert!

Valt inderdaad wel eens voor dat de een bericht meerdere dagen niet opgemerkt werd, maar hopelijk 

wordt je morgen door een @PX_moderator verder geholpen . 

Zal maar stilletjes aan zien voor alternatieven.. Een geluk dat we niet teveel tv kijken.

 


Reageer