Vraag

Beloofde TV bij flex pack nog steeds niet na 3 weken geleverd

  • 28 November 2023
  • 7 reacties
  • 126 Bekeken

3 weken geleden heb ik een flex pack van Proximus besteld (R00000034020530532).  Met als geschenk een Q-led Tv.  Alles ging goed.  De afspraak met de technieker is perfect gelopen en de GSM kaartjes zijn netjes geleverd.  Alles werkt perfekt.  Maar dan ging het mis met het leveren van de TV.  Ze gingen de tv maandag tussen 8.00 en 22.00 leveren.  Maar maandagmorgen om 7.15 uur kreeg ik een mail dat ze me de TV al enkele keren hadden aangeboden en dat ze hem terug gingen sturen (hoe kan dat, ze moesten die dag nog komen leveren).  Dus ik direct gebeld naar proximus klantendienst.  Ze hebben dan een case aangemaakt (53520484).  Ik moest 10 dagen geduld hebben.  En ja na ongeveer 8 dagen kreeg ik het antwoord dat de TV terug naar het magazijn is gestuurd.  Dus ik dacht, eens deze in het magazijn komt gaan ze me die opnieuw opsturen.  Maar neen, 2 dagen later kreeg ik een mail dat ze de Tv goed hebben ontvangen en dat ze me het betaalde bedrag voor de Tv gingen terugstorten.  Maar ik wil mijn geld niet terug, ik zou graag mijn TV hebben.  Ik heb al verschillende keren de klantendienst gecontacteerd.  Maar telkens zeggen ze me dat ik geduld moet hebben.  De case staat nog open.  Dat kan wel zijn, maar niemand kan me bevestigen dat er nog een nieuwe TV gaat opgestuurd worden.  Straks is die Q-led Tv uitverkocht.  Hopelijk kan iemand mij via deze weg bevestigen dat ik uiteindelijk mijn TV ga ontvangen.  


7 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Marino001 ik voeg je reactie toe aan dossier 53520484. De dossierbeheerder zal je verder contacteren. Mvg, Heidi

Dankuwel.

Hello klantendienst,

 

Vandaag is mijn betaald bedrag voor de TV teruggestort.  Wat nu ?  Dus voor jullie is die bestelling nu teniet gedaan.  Of volgt er een nieuwe bestelling.  Tot op heden nog steeds niets gehoord.  Ik heb wel gezegd geduld is een deugd.  Maar mijn geduld geraakt stilletjes op.  

Reputatie 7
Badge +3

@Marino001 

het spijt me dat het misgelopen is.

Je dossier staat nog open.  

we hebben de dossierbeheerder gevraagd een passende oplossing te zoeken en je te contacteren.

Groeten

Tina

Hello,

Heb uiteindelijk iemand aan de lijn gehad die me eerlijk vertelde dat er heel weinig Tv’s waren en dat al de rest ondertussen ook uitgeput is.  Enkel de laptop is nog voorradig.  Ik kan begrijpen dat je geen duizenden Tv’s kunt aankopen.  Maar dat je tot op heden nog steeds kunt bestellen met deze Q-led Tv gaat er bij mij niet in.  Dit is de mensen misleiden en onnodig veel frustraties veroorzaken.  Hadden ze vanaf het begin eerlijk geweest dat ze de Tv gewoon niet konden leveren omdat er gewoon geen meer zijn.  Had ik misschien nog iets anders kunnen kiezen.  Maar een laptop hoef ik echt niet.  Ondertussen ben ik al weken aan het wachten op een deftig antwoord.  Ik geef jullie nog tot vanavond om me te contacteren voor een alternatief.  Anders ga ik morgen gewoon terug naar Telenet.  

Reputatie 7
Badge +3

@Marino001 Ik begrijp volkomen uw ongenoegen.Ik heb uw feedback bijgevoegd in het lopende dossier 53520484.De dossierbeheerder gaat het verder nakijken en u terug contacteren.Excuses alvast voor het ongemak.Groetjes,Joel

Tis hier net het zelfste ik ben nu al van 8april 2023 aan het wachten op de tv nog niets ontvangen ,15 tikets hebben ze al aangemaakt , en nog niets ontvangen zelf nog geen mail .

Ik vind het gewoon schandalig

Nu 2mei 2023 nog niets ontvangen weer een tiket aangemaakt tegen maandag zou ik iets moeten weten ben eens benieuwd wat ze dan gaan zeggen 

Reageer