Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
De ideale categorie om Proximus te contacteren in geval van vragen
Recent actief
Ik heb fiber flex s met 1 gsm abonnement. Kan of mag ik vriendin erbij zetten als 2de abonnement, zijnde 10 euro.Is nu aangesloten bij andere provider.Indien mogelijk kan ik dit digitaal uitvoeren of is bezoek telecomboetiek aangeraden.Zijn niet samenwonend.
Ik ben een nieuwe klant bij proximus, ik wou het e-mailadres (eindigend op @proximus.be) aanmaken dat werd voorgesteld per mail. Ik kreeg in dezelfde mail een link om het desbetreffende e-mailadres te activeren, alsook een voorlopig paswoord. Binnen de mail moet je dan een activatielink aanklikken. Men komt dan op de site www.proximus.be/nl/mailbox/activate en dan moet je het binnen de mail voorgestelde paswoord ingeven waarna je op een scherm komt om het paswoord te wijzigen naar een eigen gekozen wachtwoord. Echter krijg ik wanneer ik mijn zelfgekozen wachtwoord wil valideren steeds de melding technische storing (is al een paar dagen hetzelfde). Zijn er nog mensen met hetzelfde probleem? Lijkt me een probleem bij proximus zelf, me dunkt.
Iemand die mij kan helpen met onderstaande vraag.Iemand nog problemen met het verkrijgen van een public IP adres met een Unifi Dreammachine.Ik geef het MAC adres in, in de internet box van Proximus en dan op Unifi de PPPoE username en password maar dan heb ik geen internet meer.Doe ik iets verkeerd of ligt dit aan Proximus?Alvast bedankt.
Kan v7 decoder omgeruild worden naar V7C? Kan deze opruiming aangevraagd worden ?
Mijn Proximus website gaat niet meer open op één van mijn PC’s. Krijg foutmelding HTTP ERROR 500.Het lukt wel op mijn andere PC en ook op mijn smartphone.Graag hulp.
Kan ik zendervolgorde aanpassen enkel en alleen op 1 apparaat of gaat die wijziging altijd door op alle toestellen?Kan ik ook zenders verwijderen?Wil dat niet proberen want vrees voor chaos!
Waarom kunnen opgenomen programma’s van bv. npo 1,2 en 3 enkel nog bekeken worden via de tv-box en niet meer via de Pickx app?
Onze afstandsbediening (nog een van Belgacom, zie foto) laat het afweten.Bij de nieuwere versies, staan de bedieningstoetsen totaal anders geschikt, en het lijkt me veel gemakkelijker de oude layout te blijven gebruiken…Is het nog mogelijk onze oude afstandsbediening te ruilen tegen een andere oude (Belgacom) afstandsbediening?….Bedankt!
Ik heb onlangs onze 2 oude digiboxen vervangen door 2 nieuwe Android boxen. Bij het instellen heb ik blijkbaar een foutief lijnnummer opgegeven kom ik nu achter.Hoe kan ik dit rechtzetten?(Ik vermoed dat er ook daarom opnames zijn van programma's die ik niet kijk, omdat wij per ongeluk dus iemand anders' nummer hebben opgegeven. 2 cijfertjes omgedraaid...)
Voor de zoveelste keer heb ik een slechte verbinding op alle diensten van Proximus die via de lijn verlopen (tv, internet, vaste lijn):tv kijken aan lage kwaliteit, of gewoon onderbrekingen van enkele seconden waarbij het scherm zwart is geluid dat niet correct loopt, of zonder geluid via laptop/gsm onmogelijk om een tv, film, of filmpjes op sociale media te zien (filmpje loopt 2 à 4s en moet dan verder laden) thuiswerk wordt onmogelijk omdat synchronisatie van grote bestanden niet vlot verlooptIk krijg niemand aan de lijn via het 0800-nummer, de de chat bot helpt al helemaal niet. Het probleem is dat ik te ver van de laatste versterker zit. Regelmatig moet ik contact opnemen met Proximus, en dan wordt het signaal aangepast: iets lagere snelheid, maar sterker signaal. Kunnen jullie ervoor zorgen dat deze instelling niet meer wijzigt voor mijn lijn aub? Ik ben het beu het antwoord te krijgen om mijn modem te resetten, of bepaalde instellingen te veranderen. Het probleem ligt buiten, bij
0p 26/02 is mijn modem afgeleverd bij Proximus Distribution (bewijs bpost hieronder).De afrekening 7432517084 van 99 euro is dus onterecht.Gelieve creditnota op te maken.Adriaan Vermeersch0478 300 516
Ik krijg mijn aanrekening van maart maar er is geen compensatie aangemaakt omdat wij begin februari zonder internet hebben gezeten en 1 dag verlof genomen zonder dat ze zijn komen opdagen. Ze gingen het compenseren op het volgende aanrekening maar er is niks van te merken.
Beste Proximus leden, Afgelopen vrijdag kocht ik een nieuw Mesh systeem, meer bepaald de TP-link BE85 (Wifi 7). Een zéér dure aankoop omdat ik nu éénmaal ten einde raad ben…De situatie:Wij hebben sedert vorig jaar fiber in huis en gebruikten onze internetbox i.c.m. verouderde PLC-adapters. Deze werkten tot afgelopen donderdag goed, maar het wifi-signaal in huis was gewoonweg zwak te noemen. In het beste geval was er ongeveer 30 mbps via wifi mogelijk doorheen het hele huis. Met de decoders (voor Prox. TV) waren er geen problemen, deze werkten steeds voor 99% stabiel met deze adapters tot aan afgelopen donderdag. Na wat reviews bekeken te hebben, kwam de TP-link BE85 als beste product uit te test om dit probleem (zowel gebruik decoders als gebrekkig wifi signaal) aan te pakken. Via de wireless backhaul zou je niet alleen een verbeterde onderlinge verbinding hebben tussen de 3 nodes, maar ook een quasi perfecte snelheid. En net dít vormt hier een probleem.. Zo heb ik de nodes ingesteld:
Sinds enkele maanden ben ik de eigenaar van de Android-V7 decoder.Omdat ik bij All Stars ook Disney te zien kreeg, moest ik hiervoor mijn decoder vervangen door een V7 decoder.Hieronder een opsomming van ergernissen:Opnames: Opnames lang bewaren gaat totaal niet meer: Dus een ganse seizoen van een serie opnemen : vergeet het. max 60 dagen, dus 12 aflevering kom je aan 84 dagen. Onbegrijpelijk dat een basis functie als opnames bewaren niet meer gaat. Hierdoor zijn al meerdere opnames verloren gegaan. Opnames die via de vorige decoder langer bewaard zijn, zijn niet meer zichtbaar. Geen visuele indicatie meer van welke opname je al / niet hebt bekeken Stop je met kijken om later verder te gaan: je kan niet verder kijken, nee terug vanaf begin starten. Meerdere opnames verwijderen: gaat niet Opnames voorkeuren instellen gaat niet: bv : opnemen van enkele laatste seizoen of ganse serie, of kies enkel de nieuwe (niet de herhalingen). Niks mogelijkheid, alles wordt opgenomen. Verde
Beste,Mijn internetsnelheid is weer gehalveerd. Het is precies een terugkerend fenomeen, om de zoveel maanden gebeurt dit, en meestal is dit na een aantal dagen terug in orde. Maar deze keer blijft het probleem, nu al meer dan een week. Het is vooral vervelend bij het verwisselen van zenders op de TV, dan is er geblokt beeld en geluid.Modem al verschillende keren herstart, maar helpt niet.Kan dit nog eens nagekeken worden, aub?Hieronder nog de waarden die ik terug krijg van de sagem tool:alvast bedanktraoul
Voor een landbouwtoepassing heb ik een Fritz!box 6890 LTE aangeschaft een tijd terug.hiervoor heb ik dan een proximus abbonement genomen met bijhorende sim.Tot 10/3 verliep alles goed, aanvaardbare LTE snelheden. maar nu krijg ik langs geen kanten meer verbinding. Hij verbind wel met 4G maar internet lukt gewoonweg niet.Iemand nog ervaringen hiermee?aan de fritz.box is niets veranderd.het vreemde is, in de eerste 4 maanden had ik een MobileVikings abbonement, toen dook hetzelfde probleem op en heb ik deze uit miserie maar buiten gegooid en dit vervangen door proximus.nu is hetzelfde probleem dus terug met een proximus abbonement.
Sinds deze morgen kan ik vanuit mijn pc (desktop) niet meer op de website viahttps://www.proximus.be/login/nl/webmail.htmlenhttps://www.proximus.be/myproximus/nl/Personal/services/My-overview__waarbij ik in beide gevallen hierna staande te zien krijg.Ligt het aan mijn pc of hapert er iets bij Proximus? Dank voor info.Marc
Ik zoek een abonnement met een maximum aan EU roaming. De aanbieding “Mobile Unlimited” vandaag zegt : Onbeperkte data: 300 GB/maand om te surfen in België op onze 4G en 5G netwerken tot 1 Gbps en ook in de EU-Zone. Boven 300 GB blijft het surfen onbeperkt zonder extra kosten, met beperkte snelheid (max 512 Kbps). 5G is alleen beschikbaar in overdekte gebieden en vereist een 5G-compatibel toestel.In kleine lettertjes héééééééééél ver weggestoken vind ik deze info (actueel of niet ? ) :Een onbeperkt abonnement nodig? Mobile Unlimited met 5GOnbeperkt data, bellen en sms’en! Het Mobile Unlimited abonnement doet zijn naam alle eer aan! Het is ontworpen voor onze meest data-hongerige klanten. Met dit mobiel abonnement geniet je van onbeperkte data aan de hoogste 5G snelheid in België (je kan surfen met 5G en ook met 4G en 4G+) en 62 GB per maand in de Europese Unie. Je kunt ook genieten van onbeperkt bellen en sms'en! De ene info zegt heel duidelijk 300Gb in EU. De bijzondere voorwaarden
Ik schrijf om mijn ontevredenheid te uiten over de behandeling die ik heb gekregen van het bedrijf, die volgens mij de slechtste is die ik ooit van een telecombedrijf heb gekregen. Het begon allemaal twee weken geleden met het afsluiten van een contract voor een internetdienst, waarbij mij werd gevraagd aan te geven hoe laat en op welke dag ik wilde dat de monteur zou komen. De gekozen dag was gisteren van 17.00 tot 20.00 uur, maar ik wachtte de hele middag en kreeg geen antwoord. Toen het bijna 20:00 uur was, heb ik via chat contact opgenomen met de klantendienst van Proximus, die mij antwoordde en na verschillende vragen uiteindelijk zei dat ze later zouden komen, op het moment van het antwoord was het 20:30 uur (ik heb een screenshot gemaakt met mijn gsm omdat ik het niet geloofwaardig vond). Ik heb inderdaad tot 10 uur gewacht en heb geen enkele communicatie ontvangen van de technicus of de klantenservice. Toen ik vandaag de klantenservice belde voor uitleg, vertelden ze me dat mij
Wil net Pickx starten op pc maar wordt geblokkeerd door CC Cleaner wegens het bevatten van Phishing met onderstaande vermelding. Deze website bevat misleidende inhoudOp www.pickx.be heeft Webschild diverse phishing-items gedetecteerd waarmee kan worden geprobeerd u over te halen schadelijke software op uw computer te installeren en privacygevoelige persoonlijke gegevens te onthullen, zoals wachtwoorden en bankrekeninggegevens.Iemand een oplossing?
Bij het aanzetten van de tv komt er als 1ste beeld altijd het home beeld op, hetzelfde als je op het huisje van de afstandsbediening drukt. Is het mogelijk om dit aan te passen zodat je als eerste scherm bij het aanzetten van de tv onmiddelijk het beeld krijgt van de laatste zender die je bekeken hebt?Bedankt voor de info...
Ik heb momenteel GIGA FIBER 2,5 Gbps/0,5 GbpsIk heb alles geprobeerd om mijn snelheid hoger te krijgen, zowel het gebruik van CAT 6A kabels als het gebruik van een nieuwe netwerkadapter die ik heb aangesloten aan mijn moederbord van het merk TP-link TX401. Voor dat ik mijn netwerkadapter had aangesloten, had ik 900 Mbps downloadsnelheid. Met de nieuwe netwerkadapter haal ik 1,3 Gbps downloadsnelheid. Op welke manier kan ik op z’n minst de 2 Gbps downloadsnelheid bereiken? De kabel dat ik gebruik is maar 3m lang.
Wanneer mensen die Orange gebruiken mij willen opbellen, krijgen zij de melding dat mijn nummer niet in gebruik is. Ik kan deze personen wel perfect bellen. Hoe kan ik dit oplossen? Alvast bedankt
Ter vervanging van coax bekabeling dienen we in de leidingen ethernet kabel te trekken.Er is kabel type utp en ltp . Welke is best hiervoor aangewezen ? ro
Als je al gebruik maakt van de MyProximus-app, word je de komende weken automatisch overgezet naar Proximus+. De update van de app zal geleidelijk gebeuren, te beginnen met de Android-gebruikers en vervolgens de iOS-gebruikers.Als automatische updates op je smartphone zijn ingeschakeld, hoef je verder niets te doen. De update naar Proximus+ gebeurt automatisch, zonder dat jouw input nodig is.Als je op je smartphone echter manueel je apps moet updaten, zal je een melding zien in de Google Play Store (voor Android-gebruikers) of App Store (voor iOS-gebruikers) dat er een nieuwe update beschikbaar is. Op dat ogenblik kun je de update doen en wordt je app automatisch overgezet naar Proximus+.Kortom, ongeacht de updatemethode zullen alle bestaande gebruikers van de MyProximus-app op termijn worden overgezet naar Proximus+.Voor meer uitleg en vragen over Proximus+ app zie→ Proximus+, één app om jouw dagelijks leven te beheren | Proximus ✔️ Proximus+: ontdek alle features van de nieuwe app |
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.