Skip to main content

ik probeer via de myproximus website de optie pickx sports op te zeggen maar dit gaat niet.

‘Uw bestelling is in behandeling

Alle opties en instellingen, met uitzondering van de optie Extra Volume, zijn onbeschikbaar gedurende de behandeling van uw vorige aanvraag. Bedankt voor uw geduld.’

Dag @Klingel_j ik doe graag het nodige. Vul je in het klantprofiel hier je gegevens aan? Groetjes, Heidi


@HeidiE profiel is aangevuld 😉


Dag @Klingel_j ik bots op de levering van een Wi-Fi Booster. Zolang deze aanvraag in behandeling is, kan er geen andere wijziging gebeuren. Ik maak dossier 51907950 en volg verder op. Groetjes, Heidi


 

Ik wens pickx sport ook op te zeggen. Klantnummer 61363**** Derboven Willy

 


@Willy Derboven 

Opzeg werd op 25-9 reeds uitgevoerd.

Groeten

Tina


Hallo,

Kan de optie sports stopgezet worden? Via de app krijg ik foutmelding.

Bedankt


Ga pickx sports ook stop zetten nu voor effe want geen tot weinig voetbal meer nu en de match die ik wil zien nog kijk ik wel thuis die van Genk tegen Gent en de CL finale is op vtm2 denk ik. 


@MaartenVDG  Is stopgezet. Groetjes


@Andy_043  Zie zo voor jou is het ook stopgezet. Groetjes.


@Luc.M ,

Blijkbaar is er een algemeen probleem met het starten/ opzeggen van een optie(via de app of via de website)

Ook al heb je geen  actieve opties, je krijgt deze boodschap( Uw bestelling is in behandeling)altijd te zien. 

Je kan ook geen opties meer bestellen via tv/ abonnementen of is dit  reeds ganse tijd zo.

Mvg Artie


@Artie  Mogelijks lost je dit op door je cache/cookies eens te wissen van de app of browser.


@Luc.M 

 

Dit is van de webpagina, ik had de app reeds verwijderd en opnieuw geînstalleerd. Geen soelaas.

Ik heb  geen vorige bestellingen of aanvragen..

Mvg 

Artie


Ook ik probeer Play Sports op te zeggen, maar blijft “we werken eraan” geven. Is exact hetzelfde probleem als een jaar geleden, dat blijkbaar nog steeds niet opgelost is (ook toen honderden meldingen hier op dit forum over dat probleem)


@Artie

bij jou staat pickx sports momenteel niet actief

is er een andere optie die je wil activeren of stopzetten?

 

@purplizer

aanvraag voor stopzetting is ingediend. bevestiging is verstuurd via mail.

Groeten

Tina

 


Ook ik probeer Play Sports op te zeggen, maar blijft “we werken eraan” geven. Is exact hetzelfde probleem als een jaar geleden, dat blijkbaar nog steeds niet opgelost is (ook toen honderden meldingen hier op dit forum over dat probleem)

Play sports is telenet, pickx sports is proximus. ;)


Ook ik probeer Play Sports op te zeggen, maar blijft “we werken eraan” geven. Is exact hetzelfde probleem als een jaar geleden, dat blijkbaar nog steeds niet opgelost is (ook toen honderden meldingen hier op dit forum over dat probleem)

Play sports is telenet, pickx sports is proximus. ;)

Klopt, ik moest het gelijktijdig voor mijn ouders bij Telenet opzeggen, vandaar de verspreking. Daar werkte het wel vlot, in tegenstelling tot hier ;-) 


@tina.b ,

het gaat er mij niet om dat ik niets kan bestellen . Het probleem is dat men de klanten  richting proximus + app duwt en dan moet vaststellen dat men of moet telefoneren naar de helpdesk of via dit forum moet gaan om   een optie te activeren. Dit bewijst dat er nog steeds wat schort aan de  manier van bestellen want volgens mij kan je via televisie(decoder) niets meer bestellen  en moet alles via de app of de proximus website gebeuren?

Mvg

Artie


Beter opzeggen, is duur en brengt niets op, kijk daarentegen Eurosport 1 of Sport 10 als je iets wilt zien van sport, wat in de basiskanalen inbegrepen is, ik dien er ook maar tevreden mee te zijn,

Proximus nog geen Eurosport 2 in het basispakket, daar moeten we ons maar bij neerleggen, ik ben ook niet op duurdere pakketen geabonneerd is alleen maar duur.

Timm CN


Reageer