Bijna 2 weken geleden plaatste ik een order voor een internetaansluiting in onze nieuwbouwwoning. Dit was voor onze verhuis. Ik zou binnen de 48h een e-mail krijgen waarna ik een afspraak kon maken met de technieker. Er zouden geen werken meer nodig zijn in de straat. De fiberkabel komt binnen tot in de woning.
Tot op heden heb ik dus nog steeds geen afspraak kunnen vastleggen voor de technieker. Al meerdere malen belde ik de helpdesk. Elke keer kreeg ik een ander verhaal te horen. Ik moest nog wat geduld hebben, er was iets mis met mijn order en de IT-dienst moest dit manueel goedzetten, mijn order zit in een oneindige loop, dispatching dienst zou mij binnenkort opbellen, … In My Proximus staat de order al gewoon de hele tijd op “We zijn uw bestelling aan het afronden.”
Ondertussen zijn we verhuisd en zitten we dus zonder internetverbinding thuis. Best lastig, maar helemaal onmogelijk voor mijn job. En de echte werk, technieker langskomen etc, moet nog gebeuren…. Ik overweeg serieus om de hele boel af te blazen en een internetverbinding bij de concurrentie af te sluiten. Dat is dan misschien geen fiber tot in de woning, maar dan hebben we tenminste internet….