Beantwoord

Order nieuwe internetaansluiting - kan geen afspraak maken voor technieker

  • 24 October 2023
  • 7 reacties
  • 93 Bekeken

Bijna 2 weken geleden plaatste ik een order voor een internetaansluiting in onze nieuwbouwwoning. Dit was voor onze verhuis. Ik zou binnen de 48h een e-mail krijgen waarna ik een afspraak kon maken met de technieker. Er zouden geen werken meer nodig zijn in de straat. De fiberkabel komt binnen tot in de woning.

 

Tot op heden heb ik dus nog steeds geen afspraak kunnen vastleggen voor de technieker. Al meerdere malen belde ik de helpdesk. Elke keer kreeg ik een ander verhaal te horen. Ik moest nog wat geduld hebben, er was iets mis met mijn order en de IT-dienst moest dit manueel goedzetten, mijn order zit in een oneindige loop, dispatching dienst zou mij binnenkort opbellen, … In My Proximus staat de order al gewoon de hele tijd op “We zijn uw bestelling aan het afronden.”

 

Ondertussen zijn we verhuisd en zitten we dus zonder internetverbinding thuis. Best lastig, maar helemaal onmogelijk voor mijn job. En de echte werk, technieker langskomen etc, moet nog gebeuren…. Ik overweeg serieus om de hele boel af te blazen en een internetverbinding bij de concurrentie af te sluiten. Dat is dan misschien geen fiber tot in de woning, maar dan hebben we tenminste internet….

icon

Beste antwoord door Joel M 26 October 2023, 11:38

Bekijk origineel

7 reacties

@tim_a 

Omdat de PX forummedewerkers dit zouden verder kunnen onderzoeken, als ze morgen de draad hier terug opnemen,  en meer informatie te kunnen geven: Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is). In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden. Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meldt het hier zodra dit gebeurd is.

Nog een dag (bijna) voorbij en nog een dag niets gehoord van Proximus…

Dit wordt gewoon te belachelijk voor woorden. Moet ik straks gaan smeken om klant te kunnen worden? 

 

 

Reputatie 7
Badge +3

@tim_a  Kan u in uw profile bij tickets het ordernummer en klantnummer noteren.Dan kijk ik het even na voor u.Groetjes,Joel

@Joel M 

Mijn klanten nummer stond reeds in mijn profiel. Ik heb het bestelnummer nu toegevoegd in het veld “ticket”. Bedankt om dit zo snel mogelijk na te kijken

Reputatie 7
Badge +3

@tim_a Ik heb gezien dat uw order goed is geregistreerd maar momenteel zonder werkbevel/afspraakdatum.Ik heb daarom ticket IM12369263 opgemaakt en naar de technische doorgestuurd met de vraag spoedig dit in orde te maken.Zij zullen u dan ook verder op de hoogte brengen van de datum van activatie.Excuses alvast dat het veel langer duurt dan in normale omstandigheden.Groetjes,Joel

@Joel M 

Alvast bedankt om dit te bekijken en te escaleren naar (hopelijk) de juiste dienst. Ik heb toch enige sceptisch dat het nu in orde komt. Een heel gelijkaardig verhaal als wat jij nu typte hoor ik al 2 weken als ik naar jullie helpdesk telefoneer….

@Joel M Gisteren de e-mail en sms gehad om een afspraak voor de technieker te maken. Vermoedelijk na jouw tussenkomst. Bedankt hiervoor. 

 

Enige caveat: eerst mogelijke datum is 15 november. Bestelling plaatsen op 11 oktober. Technieker kan pas meer dan een maand later langskomen. Goed bezig Proximus….

Reageer