Skip to main content

Hallo,

Wij zijn sinds afgelopen maandag verhuisd naar onze nieuwbouwwoning maar helaas is het van bij het begin al fout gelopen met Proximus.

 

Op 22/05 was er een afspraak om de installatie van internet/tv te finaliseren (het bakje voor de fiber was al reeds geplaatst voordien). Echter na enkele minuten vertellen de techniekers mij dat er een probleem is met “PON-switching” (op het witte bakje blijft het licht bij PON knipperen). Ze vertelden mij dat er spoedig een ander team zou langskomen om dit op te lossen.

 

We zijn nu meer dan een week later en ik weet nog steeds van niets, ook de klantendienst heeft geen idee wanneer de volgende afspraak is. Het grote probleem voor ons is dat we beiden van thuis werken, en zonder degelijk internet is dat niet de meest leuke ervaring (zelf moet ik soms grote bestanden uploaden maar dat zit er voorlopig al helemaal niet in). We hebben van een Proximus-winkel wel zo’n 4G-router gekregen maar de nieuwbouwwoningen van tegenwoordig zijn net bunkers, dus het ontvangst is ook al niet top.

 

Mijn vraag is nu, wanneer mogen we dat ander team verwachten? Als ik het nummer bel voor afspraken kom ik gewoon in het algemene menu terecht zonder zelfs maar enige optie voor afspraken… En zijn hier mensen die al eens in een gelijkaardige situatie hebben gezeten?
 

Ik keek er naar uit om eindelijk van het snelle fibernetwerk gebruik te kunnen maken maar helaas, het zal nog even wachten zijn.

@simtom We hebben het doorgegeven aan de desbetreffende dienst. Van zodra we antwoord ontvangen, zal dit aan u overgemaakt worden.Excuses alvast voor het ongemak.Groetjes,Joel


Dag Joel,

Bedankt, hopelijk komt er snel een reactie.


Reageer