Skip to main content

Ik heb in december aanvraag gedaan om fiber te laten connecteren bij mijn woonst.

Er ligt fiber in de straat en bijna iedereen in de straat heeft ook een fiber connectie.

Eerste datum voor de technicus… 01/02/2024. Dag verlof voor genomen, 2 zeer vriendelijke techniekers langsgekregen. "Ze hebben eigenlijk de verkeerde mensen gestuurd, hier moet een team voor komen dat kan graven”, die 2 hebben nochtans wel een hele dag bezig geweest om ons toch nog internet te voorzien, niet gelukt. Poging 2, een technieker kwam langs zonder dat wij er iets van wisten, gelukkig was mijn vrouw thuis, weer verkeerd materiaal bij. Die hebben nochtans ook nog hun best gedaan.

Belofte dat er met ons contact zou opgenomen worden werd niet nagekomen, dus zelf gebeld, uitleg over graafwerken gedaan. Nieuwe datum aangemaakt, poging 3. 03/04/2024, weer die eerste techniekers die niet geschikt waren om het probleem op te lossen.

Weeral gebeld, weer uitleg gedaan over graafwerken, weer een datum 24/04/2024. Weer die eerste 2 techniekers, die jongens doen nochtans hun best maar slagen er niet in fiber te voorzien.

We zijn nu bijna mei en er is nog geen oplossing. Ik begin het stilaan beu te worden, ik bel, ik neem verlof, maar telkens krijgen we weer een verkeerd team.

Wanneer zal dit opgelost worden en welke compensaties kunnen jullie voorzien?

@wallcrwlr

Omdat de PX moderatoren u zouden kunnen verder helpen en meer informatie geven, als ze morgen de draad hier terug opnemen:
Noteer in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is).
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden indien je dit wenst,  nuttig of nodig acht.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". 

Meldt het hier zodra dit gebeurd is.


Hartelijk bedankt voor de hulp. Ik ging er half van uit dat de forum gelinkt zou zijn met myproximus.


Dag @wallcrwlr je vraag is met voorrang aan de Dienst Planning doorgegeven, die je verder zal contacteren. Groetjes, Heidi


We zijn 2 weken verder, het is 17 uur en de technieker is gewoon niet komen opdagen.

Ik had beter moeten weten, waarom doe ik nog moeite om verlof te nemen.
Nu ben ik gewoon boos.


Ik ga ook geen verlof meer nemen, stuur de volgende keer maar een technieker tijdens t weekend.


@wallcrwlr Ik begrijp volkomen uw ongenoegen, zou zelf waarschijnlijk ook zo reageren..Ik heb het opnieuw doorgestuurd naar de desbetreffende dienst om een afspraak te boeken en met de juiste ploeg.Excuses alvast voor het ongemak.Groetjes,Joel.


Ik heb inderdaad telefoon gekregen, ik heb ook uitgelegd dat ik geen verlof tijdens de week meer kon nemen en heb verteld dat ze best iemand tijdens een weekend moesten sturen.

Ik kreeg het antwoord dat ze dat niet konden doen en daarna werd opgelegd.

 

Dit spel heeft mij nu al veel te lang geduurt en mijn geduld en humeur is op, mijn vertrouwen in proximus is nu echt nihil want dit is niet de eerste keer dat ik dit heb meegemaakt met proximus.

U kan er maar beter voor zorgen dat er een team tijdens een weekend kan komen.

mvg

 


Ze hebben eindelijk de energiebocht in de grond gevonden, het is gelukt.


@wallcrwlr Fijn om te horen dat het gelukt is.Groetjes,Joel


Reageer