Ik heb in december aanvraag gedaan om fiber te laten connecteren bij mijn woonst.
Er ligt fiber in de straat en bijna iedereen in de straat heeft ook een fiber connectie.
Eerste datum voor de technicus… 01/02/2024. Dag verlof voor genomen, 2 zeer vriendelijke techniekers langsgekregen. "Ze hebben eigenlijk de verkeerde mensen gestuurd, hier moet een team voor komen dat kan graven”, die 2 hebben nochtans wel een hele dag bezig geweest om ons toch nog internet te voorzien, niet gelukt. Poging 2, een technieker kwam langs zonder dat wij er iets van wisten, gelukkig was mijn vrouw thuis, weer verkeerd materiaal bij. Die hebben nochtans ook nog hun best gedaan.
Belofte dat er met ons contact zou opgenomen worden werd niet nagekomen, dus zelf gebeld, uitleg over graafwerken gedaan. Nieuwe datum aangemaakt, poging 3. 03/04/2024, weer die eerste techniekers die niet geschikt waren om het probleem op te lossen.
Weeral gebeld, weer uitleg gedaan over graafwerken, weer een datum 24/04/2024. Weer die eerste 2 techniekers, die jongens doen nochtans hun best maar slagen er niet in fiber te voorzien.
We zijn nu bijna mei en er is nog geen oplossing. Ik begin het stilaan beu te worden, ik bel, ik neem verlof, maar telkens krijgen we weer een verkeerd team.
Wanneer zal dit opgelost worden en welke compensaties kunnen jullie voorzien?
Vraag
Na 4 maanden nog steeds geen internet connectie.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.

