Vanaf gisteren geen internet bij mij in de zaak alsook vaste lijn. Het probleem ging opgelost worden op vrijdag 31/05 voor half 1 smiddags tot ik een bericht kreeg dat het verzet ging worden naar maandag 03/06. Ik heb een zaak die vooral online werkt en nu meer dan de helft van mijn inkomsten verloren zie gaan dit weekend. Klantendienst meld mij dat ik gewoon moet wachten tot ze dit maken. Wat ik niet begrijp is dat er niet sneller voor een oplossing gezorgd kan worden dan 4 dagen later ja het is weekend maar als nog zijn er mensen die werken in het weekend en wel verder moeten. bankcontact ontvangen is niet mogelijk. Wat in deze tijd voor veel mensen een no go is en ze zeggen ik ga wel ergens anders. Hoe vraag ik een schade claim aan? Ik verlies hier clienteel en inkomsten door die elke kleine zelfstandige brood nodig heeft. De grote speler proximus misschien minder maar de kleine man is hier weer maar eens de duppe van.
Bladzijde 1 / 1
excuses voor de problemen
We informeren bij technische dienst.
groeten
Tina
De technische dienst heeft contact met je gehad en probleem is opgelost.
We vragen een tegemoetkoming aan als commerciële geste.
Groeten
Tina
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.