Skip to main content

Ik stuur dit in copie, want ik heb vandaag een klachtenformulier ingevuld voor de zaak hieronder :


Beste, op zaterdag 25/05 was er een storing in onze omgeving waardoor wij en tal van andere mensen in de buurt niet bereikbaar waren, geen internet en tv hadden. Hierdoor waren wij genoodzaakt om onze zaak in de namiddag vroegtijdig te sluiten aangezien onze bestellingen en diagnoses via internet werken.
Ik belde als eerste (!!) in de omgeving naar de klantendienst alwaar ik vriendelijk geholpen werd en de persoon vertelde mij dat de panne nog niet geregistreerd was en ik dit als eerste dus meldde.
Naargelang de dag vorderde hoorde ik van meerdere mensen in de buurt dat er een algemeen probleem was. Opnieuw contact opgenomen met Proximus alwaar we niet verder konden geholpen worden.
MAAR : tot mijn grote verwondering ontvangt een buur van ons een schadevergoeding/compensatie van 15 euro gedurende 12 maanden op zijn factuur. Begrijpe wie kan....

Wordt dit willekeurig uitgedeeld of zo? Deze persoon ontvangt dus een cadeau van 180 euro omdat hij zogezegd het probleem aangekaart had?

Wij als zelfstandig bedrijf, aan ons wordt dit niet voorgesteld???
Graag had ik dus ook een compensatie ontvangen aub?
Alvast dank voor uw antwoord.
Mvg
 

@jhl Ik zie juist dat de dossierbeheerder via case 54601718 ondertussen het nodige heeft gedaan.Groetjes,Joel