Skip to main content

Is het normaal als men een flex s pack heeft met Pickx all stars & sports, er onderaan bij aanrekening voor diensten door derden 17,99€ voor Netflix aangerekend wordt? Op de factuur van Proximus rekent men wel 4,5€ upgrade Netflix premium, dit staat dan niet bij diensten door derden.

ook heb ik 3 gsm abonnementen in mijn pack, waarvan 2  flex s full control, maar die hebben een verschillende prijs? 1 aan 10€ en 1 aan 15€, is dit normaal?

en is de Pickx app niet inbegrepen in het pack? Dat rekent men apart maandelijks 4,95€ aan.

@Natasha n De Upgrade Netflix Premium gebeurde via Proximus( Pickx all stars & sports), vandaar dat dit onder onze producten staat.Wat betreft de 2 Flexs Full Controls.Vanaf de 2de krijgt u 5EUR voordeel in het pack.De Pickx app aanrekening was foutief.Deze stond 2 x in ons systeem vandaar de aanrekening.We hebben er 1 van opgezegd waardoor er geen aanrekening meer gaat volgen.Ik heb een creditnota opgemaakt van de aangerekende maanden.Groetjes,Joel

Dank u wel voor de verduidelijking, er is echter nog 1 punt wat niet duidelijk is en dat is Netflix. Deze staat op de factuur van mei vermeld bij diensten door derden. Op de factuur van april niet, maar op deze van maart dan wel weer. Klopt dit? 

Tis maar dat je het weet: De medewerkers komen pas na het weekend terug online.

Reageer