Skip to main content

Mijn probleem dat half mei startte is nog steeds niet opgelost. Graag NU een oplossing want ik ben het spuug zat. Dank u.

Kan ik aub op de één of andere manier een case laten aanmaken zoals bij iedere firma die op een professionele manier ondersteuning biedt aan de klanten?

Bij jullie moeten we elke keer terug van nul vertrekken. Absoluut niet klant vriendelijk. Mijn volgende stap is een klacht richting consumentenbond, testaankoop en een zoektocht naar een andere provider. 

 

Hierbij het hele verhaal rond de problemen die we al jaren hebben met proximus TV en die we lijdzaam ondergingen, maar nu, de laatste maand, loopt het de spuigaten uit en is het niet meer werkbaar.

  • Al jaren (eigenlijk heeft het nooit anders geweest) regelmatig (2-3 keer per week) problemen met de V5 compact TV-box (blokkeren, functies die niet meer werkten,...).
    Zoals gezegd, ondergingen we dit lijdzaam omdat het "maar" een aantal keer per week was en we weten dat, als je dit bij Proximus aankaart, een "calvarie"-tocht begint

  • 15/05/24 V5 volledig defect

  • Android TV-box opgestuurd

  • Heel veel korte en alle lange termijn opnames kwijt

  • TV-box start NOOIT van de eerste keer -> PICKX draaiende rond cirkeltje (meer dan 8 => probleem) -> Prox TV service niet beschikbaar - verifieer,... (ik kan hiervan een foto opsturen)

  • ALTIJD een herstart nodig en meestal is het dan even in orde

  • voornamelijk bij bekijken opgenomen programma's -> regelmatig blokkeren (2-3 keer per avond) "Oeps..." met foutmelding p139 of p130

  • Herstart -> weer even ok

  • Rond ongeveer 20/05 (denk ik) nieuwe netwerkrouter toegestuurd gekregen en vervangen

  • Loste probleem niet op (wat ik met mijn technische kennis helemaal verwacht had) en maakte rest van LAN netwerk onstabiel (acces points niet bereikbaar,...)

  • terug vorig router geïnstalleerd

  • Uiteraard zelfde problemen met TV-box

  • Ik wil die nieuwe router nu terugsturen (ipv de oude) zodat mijn netwerk ten miste stabiel werkt. Ik doe dat met het label dat jullie me toestuurden. Ik vermeld het op de bon die ik in de doos steek dat het om de nieuwe router gaat.

  • Graag een andere TV-box opsturen want deze is overduidelijk "één grote bug"

Waar is den tijd dat we nog analoog keken, met onze coax kabel en we nog een videorecorder hadden dat we zelf nog de baas waren over onze tv, maar Proximus is de baas helaas, ik had het graag ook nog anders gewild, ik voel met je mee, ik voel hetzelfde, sterkte.

Timm CN


De tijden van vroeger…. dat waren de beste tijden. Idd gewoon kabel tv en zappen en als je iets wou opnemen, gewoon op de video. En een film kijken, ging je naar de videotheek. Die mooie tijden zijn voorbij. Jammer. Als ik kon gooide ik alles buiten,… internet, TVbox, smartphone… maar de maatschappij verplicht ons dat we alles digitaal doen.


Reageer