Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
De ideale categorie om Proximus te contacteren in geval van vragen
Recent actief
De vorige keer dat ik dit topic aansneed kwam er onverwacht een oplossing uit de lucht gevallen: alles werkte opnieuw, maar te vroeg gejuicht na een halve dag opnieuw miserie. Geen mogelijkheid om SMTP aan de praat te krijgen. Bovendien worden mijn paswoorden meestal niet aanvaard. Klap op de vuurpijl: gisteren werkte pickx op appletv ook al niet meer: de gewone versie van de app deed de nieuwe versie opstarten die ik blijkbaar niet kan gebruiken en de oude doet opstarten, die me dan weer…
Beste, Ik heb in het verleden al goede ervaringen gehad met het wijzigen van mijn abonnement via dit forum.Ik zou graag zowel mijn ‘TV’ en de ‘tv-optie: Pickx Sports' willen opzeggen ‘Internet Maxi’ behouden zoals het nu is (100 Mbps downloadsnelheid, 30 Mbps uploadsnelheid)Mobiel nog steeds 'Mobile Flex S (12GB)' op dezelfde GSM nummer (**** ** ** 51) De maandelijkse totaalkost voor dit Flex pack zou dan €69.99 moeten bedragen volgens de 'Pack Composer' op jullie site. Groeten
Dit zie ik net in MyProximus staan bij een mobiel nummer: @tina.b Wat betekent ‘Nationaal & EU lage snelheid’? Dit is de eerste keer dat ik iets dergelijks zie. Nooit een goed teken als het in het rood staat aangegeven. Komt dit er extra bij op de volgende factuur?
Ik heb een account bij proximus. bij het inloggen krijg ik al meer dan een maand steeds: FOUT, er is een technisch probleem opgetreden.Ik heb ook al verschillende nieuwe accounts aangemaakt en ben ten einde raad.Kan een medewerker eens alles van mijn gegevens en accounts wissen? zodat ik vanaf nul kan herbeginnen op de proximus+ app. vriendelijke groet
My mobile phone services have been suspended by Proximus. I would like to present my proof of payments to Proximus. I tried everything to do so. Via phone, via email, via chat assistant, via shop. No chance to get my issue resolved. Frustrating. Do you have any idea or suggestions?
Hoi, ik probeer de Wifi dekking op het 1ste verdiep verbeteren met de Booster V2.Na enkele uren rondlopen stel ik vast dat ik nergens een goede verbinding krijg ( groen licht ). De dekking op het 1ste verdiep kan ik wat verbeteren door de Booster beneden te zetten in het salon maar dan krijg ik storing op de TV, de TV box werkt ok via Wifi naar de Internet Box toe. Iemand enig idee wat ik verder kan proberen ? Eddy
Op 21/07 hadden we plots geen internet meer. Alles herstart en gereset. Niet opgelost. Dan maar de klantendienst gecontacteerd. Er zou een lasser moeten komen om de kabel terug aan elkaar te lassen. Dit kon pas 5 dagen later. Ik zat de hele dag van 8h tot 17h te wachten want een tijds blok of uur kon niet. De hele dag of niet. Om 17h niemand gezien. Ik heb dan gebeld en er kon voorlopig geen antwoord gegeven worden. De man die me toen terug belde kon me pas op 1/08 een nieuwe afspraak geven. Nog eens 7 dagen later. Na wat discussiëren zou hij het toch proberen opnemen en me op de hoogte houden. Ik zei ook dat ze mij moesten bellen als ze iemand zouden sturen want ik zou niet nog een hele dag wachten voor niets. De dag nadien kreeg mijn man telefoon dat er iemand voor de deur stond. Ik ben dus holder de bolder naar huis gevlogen.Die man heeft het probleem dan opgelost maar het probleem lag bij een slechte / kapotte omvormer. Kabels waren wel ok. Ik zou hiervoor wel gecompenseerd willen
Tot anderhalf jaar geleden was ik zelfstandige. Met heel veel moeite heb ik mijn GSM nummer kunnen laten overzetten naar mezelf als privé-persoon ipv op mijn (intussen al lang niet meer bestaande) vennootschap. Als ik inlog op MyProximus, val ik echter nog steeds in het “Zelfstandigen en Kleine Bedrijven” venster. Ik heb hierin lang geen toegang gehad tot mijn facturen en nu ook steeds nog geen toegang tot mijn producten. Mede hierdoor is er vanalles mis gelopen met mijn betalingen en is gisteren mijn internet ‘afgesloten’ (op lage snelheid gezet). Kan er aub voor gezorgd worden dat mijn beheersaccount de ware situatie weerspiegelt, namelijk dat ik een privé persoon ben. En dat ik toegang krijg tot alle aspecten van MyProximus?
Ons verhaal begint op dinsdagavond 12 september. Ik neem contact op met de Proximus klantendienst om klant te worden. Na enkele jaren bij Telenet is het moment om te veranderen. Betere GSM-dekking en een mooie promo over 6 maanden gespreid. Zo gezegd, zo gedaan. Mijn bestelling wordt door een enthousiaste, nieuwe collega (hij was nog maar in zijn 2e week), met de hulp van zijn supervisor genoteerd. Enig minpuntje, ItsMe wil niet meewerken, maar niet getreurd, het kan ook via ID-kaartnummer geregeld worden. Ik geef mijn ID-kaartnummer en de bestelling kan afgerond worden. Ik krijg de nodige emails binnen op 12 en 13 september en kijk uit naar de installatie enkele dagen later. Ik ben blije toekomstige klant nr. 60838xxxx… (Let op, dit detail wordt straks pijnlijk belangrijk). Plots een sms-je met de vraag nog een scan van de voor-en achterkant van mijn ID-kaart door te mailen naar een of ander emailadres. Ik heb het op dat moment wat druk en plan voor mijzelf in dat ik dat taakje later
Binnenkort hebben we glasvezel in ons appartementsgebouw. Fiberklaar komt dan de glasvezelkabel binnentrekken via een onbenutte wachtbuis. Dat zal vrij vlot verlopen denk ik dan.Maar dan komt het moeilijkere werk van de proximus technieker. Die moet het signaal naar de bbox 3 brengen! Ik heb ondertussen een paar youtube video’s opgevraagd, en daar zag ik dat men de glasvezelkabel tegen de muren / plinten plakt, en zelfs te boren door muren!Now dat zal bij mij niet doorgaan denk ik dan, in de jaren 60/70 wist men niet beter, maar we zijn ondertussen 2023. Heb dan maar eens gezocht online of dat er geen elegantere oplossing was.En ja, daar is een elegantere oplossing via een #DEVOLO GIGA BRIDGE” adapterkit. Met deze adapters kun je het ethernetsignaal dat uit de fibermodem komt, met de DEVOLO via een bestaande COAX / TEL lijn naar de juiste plaats brengen waar de BBOX3 staat. Zie hieronder het schema.Ik wil nu al een montagebord maken waar alle componenten opkomen in mijn PRIVE kelder.D
Vandaag krijg ik : Oeps! Er ging iets mis.Gelieve het later opnieuw te proberenFoutmelding : P132Wat is er aan de hand?
Al een week hebben wij problemen met mail. Eerst was er een probleem met het ontvangen van mails op het adres van mijn echtgenote, en toen dat opgelost was (ondanks het feit dat experten een oplossing zagen in het MAILEN van een nieuw paswoord) kunnen we sinds vorige zondag geen mails meer versturen. ik krijg volgende melding (in logbestanden):READ Jul 25 17:18:05.509 [kCFStreamSocketSecurityLevelNone] -- host:relay.proximus.be -- port:587 -- socket:0x6000124d9aa0 -- thread:0x600001541840 554-smtp.skynet.be 554 Access denied- Under investigation for spam abuse- Please visit for more info proximus.com/en/ipremoval/form heb al meerdere malen gevraagd om een ander ip-adres te geven en meerdere malen het formulier gestuurd om me van de zwarte lijst te halen. ALLEMAAL TEVERGEEFS !Wij versturen geen spam, alleen wat we zelf ontvangen mailen we door aan safeonweb. Kunnen jullie me eindelijk van die zwarte lijst halen aub, ik heb al meerdere verzoeken gestuurd! Telefoneren en chatten bren
Ik ondervind al geruime tijd problemen met mijn uitgaande mails, ik kan ze namelijk niet verzenden!Ze blijven steeds in mijn postvak uit hangen, ik kan er geen enkele versturen?Nu krijg ik weer een melding dat ik plots mijn account moet verifiëren, maar ik krijg telkens melding dat de gegevens niet kloppen ???
Een tweetal weken heeft een proximus-medewerker ongevraagd onze modem gereset toen ik een vraag stelde over onze internetsnelheid (Ik wou de mogelijkheden kennen tot sneller internet aangezien wij aan 50mbps surften). Sindsdien krijgen we telkens de melding dat we een onjuist wachtwoord ingeven telkens we willen verbinden met het internet. Ervoor werkte alles nog prima.Helaas was er die hele week ook storing op onze internetlijn. We dachten dus dat het probleem hieraan lag, wat ook meerdere keren werd bevestigd door Proximus. Maar nu de storing opgelost blijkt te zijn, krijgen we telkens weer dezelfde melding ‘onjuist wachtwoord’ op AL onze apparaten. Zelfs de apparaten die ervoor perfect verbinding hadden. Ik heb al een aantal keren mijn modem gereset, heb ook al een aantal keer een sms ontvangen met onze inloggegevens dus hieraan zal het niet liggen. Ook de originele inloggegevens werken niet. Helaas na 4u bellen met proximus durven ze nog te beweren dat het aan ons ligt en dat ze ee
25 juli 2024Proximus, Wyre, Telenet en Fiberklaar ondertekenen Memorandum of Understanding om de fiberuitrol in Vlaanderen te versnellen en de toegang tot gigabitnetwerken uit te breidenProximus, Wyre, Telenet en Fiberklaar ondertekenen MoU om de fiberuitrol in Vlaanderen te versnellen25 juli 2024Proximus wordt volledig eigenaar van FiberklaarProximus wordt volledig eigenaar van Fiberklaar | Proximus GroepAndere Bron: Proximus en Wyre willen gezamenlijk fiberuitrol versnellen - TechPulse______________________________________ Proximus, Fiberklaar, Telenet en Wyre verwelkomen de start van een markttest over de beoogde samenwerking rond gigabitnetwerken in Vlaanderen | Proximus Groep (Meer details over de overeenkomst) Andere Bron-15ok25: PX+TN zetten grote stap richting glasvezeldeal - TechPulseDe vraag is wanneer PX en TN definitief groen licht krijgen voor hun deal.Concurrenten hebben tot 21 november om hun feedback in te dienen.
Ik heb recent de optie voor een vast IP-adres geactiveerd en een bevestigingsmail ontvangen met het toegewezen IP-adres.Mijn verwachting was dat hiermee het WAN IP-adres van mijn router automatisch zou wijzigen van een dynamisch naar een vast IP-adres, maar dit is niet gebeurd.In myProximus zie ik onder 'Instellingen' een sectie 'Fixed IP Configuratie' met een veld voor een MAC-adres. Ik heb het MAC-adres van mijn router ingevuld en de router opnieuw opgestart, maar ik blijf een dynamisch IP-adres behouden.Ik heb telefonisch contact opgenomen met de supportafdeling, maar helaas kon niemand mij verder helpen met de juiste configuratie.Heeft iemand ervaring met het instellen van een vast IP-adres via myProximus? Uw hulp wordt zeer gewaardeerd.Alvast hartelijk dank!
als ik het wifi wachtwoord van mijn bbox3 wil veranderen komt er een rood verbodstekentje op,via mijn modem en one SSID,al aan het bellen van 13. 00, nu is het18.10 en 7 medewerkers later en weet ik nog niets, er moet toch een oplossing voor zijn hoop ikgrt
Ik ben recent van Macbook veranderd. Mijn Skynet adres werd niet gewijzigd. Op de nieuwe Macbook blijven mijn berichten in de prullenbak slechts twee weken staan en dan verdwijnen ze automatisch. Is er een manier om oudere e-mails die gedeletet werden, te behouden? Ik vind ze ook niet terug via webmail, daar verdwijnen ze ook na 2 weken. Mvg,Caroline
Ik had graag phone mail basic laten uitschakelen op mijn vaste lijn. Om het uur worden we gebeld door proximus maar we hebben niet altijd de tijd/mogelijkheid om op te nemen;...
Op mijn iphone kan ik eindelijk de (oude) app openen. Op de Apple TV die ik van jullie gekregen heb lukt het niet. Ik kan inloggen maar dan blijft het scherm staan op 'laden'. Kan dit even gecheckt worden? Opnieuw uitloggen en installeren brengt geen soelaas.
Sinds enige tijd kan ik wel een nieuwe regel maken maar nadien zit dat volledig geblokkeerd.__not_editable__4882328331ac36198936d08667e84d59__Zoals het voorbeeld hierboven zegt is deze Not editable . Als ik de regel open doen kan ik ook niets meer lezen wat ik ingebracht heb en later werkt de regel ook niet. Ik kan enkel een delete doen.Ik dacht eerst dat is een tijdelijke fout maar dat blijft continu!dus wat moet er gebeuren voor dit op te lossen?Groeten, Dirk
Ik beschik over een Flex-abonnement met een V5-decoder en wilde deze omruilen naar een V7. Men vertelde echter dat V7-decoders enkel werken met Fiber, want anders is de lijnsterkte onvoldoende. Klopt dit? De medewerker van Proximus stelt eveneens dat omruilen van V5 naar V6 niet kan omdat deze decoders voor het Epic-pakket zijn voorbehouden. Vreemd. Je hebt dus recht op een V7-decoder en wanneer dit technisch niet zou kunnen is ruilen tegen een generatie eerder (namelijk V6) niet mogelijk.
Beste, Wij gebruiken onze huidige Proximus afstandsbediening reeds sinds enkele jaren. Wij kregen die inbegrepen bij de decoder toen. Ik zal een foto plaatsen om te tonen om welke het precies gaat. Sinds enkele maanden werken sommige knopjes niet meer zo goed. Waarschijnlijk slijtage na al die jaren gebruik. Hoe kunnen wij deze afstandsbediening omruilen voor een nieuw exemplaar? Wat is de procedure hiervoor? Kan de nieuwe via bpost geleverd worden? Wat doen we met de oude? Inleveren in een Proximus winkel, containerpark, ...? Bij voorbaat hartelijk dank om ons hierover te informeren! 🌻🌻🌻
Ik ben sedert 22/08 Flex-klant.De Pickx app staat onder mijn producten, echter mijn account heeft niet de machtigingen om hierop aan te loggin. Kan u deze activeren aub ?
Bij het opstarten van Proximus mail worden mijn e-mail adres en paswoord niet automatisch meer ingevuld, wat tot nu toe altijd het geval was Waarom?
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.