Skip to main content

Beste, 

ik ben net veranderd van abonnement, momenteel heb ik een full control abonnement. Sinds deze wijziging krijg ik een foutmelding dat mijn maandelijkse betaling van icloud niet kan doorgaan. 
Ik heb reeds nagekeken dat betalingen naar derden actief staat. 
wanneer ik mijn gsm nummer ingeef als mobiele betaalmethode schakel ik over naar een pagina van Proximus om saldo toe te voegen. Dit wil ik niet, ik wil dat mijn betaling elke maand vanzelf gebeurd zoals in het verleden. 
kunnen jullie dit voor mij oplossen? 

Bedankt. 

@Lisalau 

Zou je betaal methode er eens uithalen en dan deze opnieuw instellen. Misschien dat Apple de wijziging niet herkent van je abonnement aangezien er nu een ‘limiet’ op zit. 

Normaal zou er geen verschil mogen zijn natuurlijk. 

Beste, 

Dit heb ik al meerdere malen geprobeerd maar bied geen oplossing. 
Ik vermoed dat dit vanwege het full control abonnement is en de enige oplossing aanpassen is naar een gewoon abonnement zonder beperkingen. 

Mvg, 

@Lisalau Ik heb het nagevraagd en het is spijtig genoeg niet meer mogelijk op een Full Control.Groetjes,Joel

Het gaat zo ver dat ik ook niet meer zelf in de app een abonnement wijziging kan doen. 
Dat een full control zo beperkt was had ik wel graag geweten, dit is eerder voor “jongeren” goed 😊

Is hier een Proximus medewerker die dit voor mij kan aanpassen/oplossen? 

Bedankt alvast. 

@Lisalau Wenst u  terug over te gaan naar een abonnement.Zo ja, welk.Groetjes,Joel

Beste,

Ja, dan mag u dit aanpassen naar Mobile smart (zonder full control). 
Kan u dan ook even nakijken of de getrouwheidskorting wel actief blijft staan? 

Bedankt alvast. 

@Lisalau Gewijzigd zoals gevraagd naar Mobile Smart via order R000000110000VS0AS.Hiervan krijgt u nog een bevestiging op mail.Maximum binnen 24u staat u op Mobile Smart.Groetjes,Joel

Reageer