Geachte heer/mevrouw,
Gisteren heb ik een iPhone 16 PRO Max 256GB in de kleur wit aangeschaft, omdat er op de website stond aangegeven dat deze op dat moment beschikbaar was. Ik heb ook een bevestiging ontvangen, en mijn abonnement is inmiddels actief. Helaas heb ik nog geen track-and-tracecode ontvangen, terwijl op de website stond dat de levering binnen 2 à 3 dagen zou plaatsvinden. Daarom verwacht ik ten minste een track-and-tracecode van Bpost.
Hier is mijn bestelnummer: R4WEBSHOP046151289
Aangezien mijn abonnement een e-sim betreft en het gebruikte nummer hetzelfde is als dat ik eerder bij Orange gebruikte, is mijn simkaart in mijn oude smartphone niet langer actief. Hierdoor kan ik momenteel geen verificatiecodes ontvangen of mobiel internet gebruiken.
Is het mogelijk om mijn bestelling spoedig te ontvangen, of hangt dit volledig af van Bpost?
Bij voorbaat dank voor uw hulp.
Met vriendelijke groet,
Firman Sutrisna