Skip to main content

Geachte heer/mevrouw,

Gisteren heb ik een iPhone 16 PRO Max 256GB in de kleur wit aangeschaft, omdat er op de website stond aangegeven dat deze op dat moment beschikbaar was. Ik heb ook een bevestiging ontvangen, en mijn abonnement is inmiddels actief. Helaas heb ik nog geen track-and-tracecode ontvangen, terwijl op de website stond dat de levering binnen 2 à 3 dagen zou plaatsvinden. Daarom verwacht ik ten minste een track-and-tracecode van Bpost.

Hier is mijn bestelnummer: R4WEBSHOP046151289

Aangezien mijn abonnement een e-sim betreft en het gebruikte nummer hetzelfde is als dat ik eerder bij Orange gebruikte, is mijn simkaart in mijn oude smartphone niet langer actief. Hierdoor kan ik momenteel geen verificatiecodes ontvangen of mobiel internet gebruiken.

Is het mogelijk om mijn bestelling spoedig te ontvangen, of hangt dit volledig af van Bpost?

Bij voorbaat dank voor uw hulp.

Met vriendelijke groet,
Firman Sutrisna

Als Proximus de bestelling overdraagt aan Bpost krijg je zeker een mail. Dan nog eentje als Bpost er mee onderweg is. De totale leveringstermijn is 3 werkdagen , maar morgen is het verlof, dan WE, het wordt misschien maandag, of dinsdag. Iets doen om te versnellen dat zal niet lukken vrees ik. 

Ik vrees dat u op dit publieke forum geen reactie van een Proximus medewerker (moderator) meer zult bekomen voor maandag e.k.

Normalerwijze ontvangt u een e-mail met track&trace van BPost in de loop van de avond voor de dag van de levering

Als Proximus de bestelling overdraagt aan Bpost krijg je zeker een mail. Dan nog eentje als Bpost er mee onderweg is. De totale leveringstermijn is 3 werkdagen , maar morgen is het verlof, dan WE, het wordt misschien maandag, of dinsdag. Iets doen om te versnellen dat zal niet lukken vrees ik. 

Bedankt voor de inlichtingen.

Ik vrees dat u op dit publieke forum geen reactie van een Proximus medewerker (moderator) meer zult bekomen voor maandag e.k.

Normalerwijze ontvangt u een e-mail met track&trace van BPost in de loop van de avond voor de dag van de levering

Bedankt voor de inlichtingen.

@Molekcool05 

bestelling is in behandeling.

Door de feestdag en aansluitend weeken kan het iets langer duren.

Bpost geeft track en trace op het ogenblik dat ze het toestel in handen hebben om te verzenden en dan kan het snel gaan.…

mvg

Tina

@Molekcool05

bestelling is in behandeling.

Door de feestdag en aansluitend weeken kan het iets langer duren.

Bpost geeft track en trace op het ogenblik dat ze het toestel in handen hebben om te verzenden en dan kan het snel gaan.…

mvg

Tina

Is het mogelijk dat we zelf de bestelling controleren in plaats van telkens hier vragen te stellen?

@Molekcool05 

via je MyProximus worden regelmatig updates gegeven bij verderzetting.

en dan via bpost als zij de track en trace vrijgegeven hebben.

Groetjes

Tina

@Molekcool05

via je MyProximus worden regelmatig updates gegeven bij verderzetting.

en dan via bpost als zij de track en trace vrijgegeven hebben.

Groetjes

Tina

Op dit moment heb ik geen toegang tot My Proximus omdat ik me niet kan registreren. Hiervoor heb ik mijn actieve gsm nodig, maar helaas heb ik mijn gsm-nummer overgeschakeld naar Proximus E-sim, en mijn iPhone (die E-sim ondersteunt) is nog niet aangekomen. Het is lastig om zonder een werkende smartphone te zijn, omdat ik vaak een verificatiecode moet ontvangen om toegang te krijgen tot mijn schoolaccount. Ik vind het erg jammer dat het zo lang duurt voordat ik mijn nieuwe gsm ontvang. Inmiddels ben ik al vier uur kwijt en heb ik deze online lessen gemist omdat ik geen verificatiecode kan invoeren op de schoolwebsite. Morgen is mijn verjaardag, maar helaas moet ik iets langer wachten op mijn cadeautje.

@Molekcool05 Volgens de info zou deze gisteren geleverd worden.Heeft u de Iphone 16 Pro Max 256GB White ondertussen goed ontvangen.Groetjes,Joel

Reageer